تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
مهمترین اخبار کوتاه ایران و جهان را در زمینه نفت ، گاز و پتروشیمی در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
آخرین اخبار کوتاه ایران و جهان | نفت آنلاین
آخرین اخبار کوتاه ایران و جهان | نفت آنلاین
◀️کارگاه تولیدی ماده ضدعفونی‌کننده در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس راه‌اندازی شد.

◀️تفاهم‌نامه بومی‌سازی و تولید تجاری کاتالیست توری پلاتین میان شرکت پتروشیمی کارون و شرکت دانش‌بنیان نانو پارس اسپادانا امضا شد.

◀️مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از جذب بیش از ۳۷ هزار مشترک جدید توسط این شرکت در سال ۹۸ خبر داد.

◀️نیمی از گاز مصرفی کردستان به نیروگاه‌ تولید برق اختصاص یافت.

◀️مدیر تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران : بازتولید گاز از مخازن راهبردی ذخیره‌سازی شوریجه دی و سراجه در سال ۹۸ نسبت به‌مدت مشابه سال ۹۷، با رشد ۳۳ درصدی همراه بوده است.

◀️حسنوند مدیر ترابری مناطق نفتخیز جنوب: برای ضدعفونی واحدهای مختلف عملیاتی و تعمیراتی این مدیریت دستگاه کارواش سیار راه‌اندازی شده است.

◀️آسیب‌دیدگی لوله گاز پلی اتیلن ۹۰ میلی‌متری عبوری از رودخانه رودک بوئین زهرا در اثر سیل شدید روز جمعه (۲۲ فروردین‌ماه) که به وقوع آتش‌سوزی در این خط منجر شد، بلافاصله و با تلاش مأموران گاز استان برطرف شد.

◀️مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی حکمی فائزه منتظری را به عنوان سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی این شرکت منصوب کرد.

◀️رئیس واحد الفین پتروشیمی جم :  ۹۶ درصد برنامه تولید این واحد با ثبت رکورد تولید یک میلیون و ۱۶۰ هزار تن اتیلن در سال ۹۸ محقق شد.

◀️واحد تولید هیپوکلریت سدیم سکوی سروش با تلاش کارکنان شرکت نفت فلات قاره تعمیر و راه‌اندازی شد که با این اقدام، افزون بر صرفه‌جویی ارزی قابل توجه برای کشور، از توقف تولید نفت نیز جلوگیری می‌شود.

◀️پالایشگاه گازبیدبلند خلیج فارس:از ابتدای اسفندماه ۹۸ همه کارکنانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای بودند از ورود به واحدهای ستادی و عملیاتی منع شدند.

◀️پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند پارسال ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ مطابق با استاندارد جهانی تولید کرد.

◀️مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران :۹۹ دستگاه از تجهیزات این شرکت برای مهار ویروس کرونا در مناطق شهری و روستایی این شهرستان فعالیت می کند.

◀️شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون: سال ۹۸، دستگاه فرآورش سیار نفت (MOT) با ۴۳۵۳ ساعت کار روی ۶۹ حلقه چاه، ۱۵۶ هزار و ۹۰ بشکه و دستگاه تفکیک‌گر سیار نفت (MOS) با ۱۲۳۸ ساعت کار روی ۵۰ حلقه چاه، ۳۵ هزار و ۳۱۰ بشکه نفت خام را استحصال کردند.

◀️پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، ۴۰۰ بسته کمک معیشتی و بهداشتی در سطح شهرستان خرمشهر توزیع کرد.

◀️رییس بهداشت و درمان صنعت نفت در بوشهر:جهت پیشگیری از شیوع کرونا ورود و خروج کارکنان به مناطق عملیاتی صنعت نفت در استان بوشهر محدود و پروازها به کمترین حد ممکن رسیده است.

◀️مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، طی حکمی احمد اکبری را به‌عنوان «سرپرست مدیریت تامین و توزیع» این شرکت منصوب کرد.

◀️۱۲۵ هزار متر مکعب ماده ضدعفونی کننده توسط پالایشگاه نهم پارس جنوبی توزیع شد.

◀️پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد؛ سرآمدترین نهاد شرکت گاز در سال ۹۸ شد.

◀️مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از اجرای ۸۵۰ کیلومتر شبکه در سال ۹۸ خبر داد.

◀️مجتمع گازی پارس جنوبی: اتان تولیدی در این مجتمع در حالت حداکثری است و به پتروشیمی‌های مصرف‌کننده در منطقه ارسال می‌شود.

◀️مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از افزایش هفت برابری سرعت گازرسانی در این استان خبر داد.

◀️محورهای کاری پژوهشگاه نفت در سال ۹۹ اعلام شد.

◀️رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عسلویه از ساخت و اهدای ۶ واحد مسکونی با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای نیازمندان شهرستان عسلویه خبر داد.

◀️نشست فوق‌العاده وزیران نفت و انرژی گروه G۲۰ از طریق وبینار روز جمعه (۲۲ فروردین‌ماه) با انتشار بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

◀️کانادا اعلام کرد قولی برای کاهش تولید نفت نداده است.

◀️نروژ اعلام کرد که درصورت اجرای توافق کاهش عرضه نفت کشورهای عضو و غیرعضو اوپک موسوم به اوپک پلاس، تولید خود را کاهش می‌دهد.

◀️نیروی دریایی عربستان یکی از نفتکش‌های یمن را آزاد کرد.
https://naftonline.ir/news/20608/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0