تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
هیئتی متشکل از مدیران و روسای ادارات شرکت ملی حفاری ایران با هدف تقدیر از خدمات شبانه روزی کادر فوریت های پزشکی شرکت از موقعیت عملیاتی استقرار دکل های حفاری دیدن کردند.
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این هئیت که متشکل از مدیران منابع انسانی، مالی، معاونان و روسای زیر مجموعه این مدیریت ها، روسای خدمات غذایی و فوریت های پزشکی  و مسئولان زیرمجموعه، نمایندگان روابط عمومی و دیگر واحدهای حوزه مدیریت عامل شرکت بودند از نزدیک در جریان فعالیت های تیم فوریت های پزشکی و مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت قرار گرفتند.

در نخستین مرحله از این بازدیدها که حسب دستور مدیرعامل مقرر است استمرار داشته باشد، این هیئت روز یکشنبه (17 فروردین ماه ) از دستگاه ها و اردوگاه دکل های حفاری 24 و 44 فتح در مناطق نفتخیز جنوب بازدید به عمل آوردند.  

این هیئت ضمن رعایت پروتکل های مربوط به خود مراقبتی و دیگر مراقبتی از نزدیک با پزشکان، تکنیسین های پزشکی و دیگر عوامل فوریت های پزشکی و روسای دکل های حفاری شرکت درباره اقدامات صورت گرفته در راستای حفظ سلامت کارکنان عملیات حفاری که در صف اول تلاش برای حفظ و نگهداشت تولید قرار دارند به گفت و گو نشستند و  مراتب قدردانی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت را ابلاغ کردند.

آقای فرشید ممبینی مدیر منابع انسانی و سید امیر موسوی فخر مدیر امور مالی شرکت در این بازدید ها یادآور شدند که مدیریت ارشد شرکت، سلامت کارکنان به عنوان سرمایه اصلی سازمان را اولویت نخست کار دانسته و بر ارایه کار با رعایت کامل نکات بهداشتی در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تاکید کرده اند.

همچنین خانم پریسا قاسمی سرپرست فوریت های پزشکی شرکت از اقدامات صورت گرفته براساس دستورالعمل های وزارت نفت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص الزامات بهداشتی و درمانی و تامین نیازها و تجهیزات لازم گزارشی ارایه داد.

قرار است این هیئت در روزهای آینده از دیگر دستگاه های حفاری که در گستره مناطق نفتخیز جنوب استقرار دارند بازدید و  تلاش های کادر پزشکی در مناطق عملیاتی را ارج بگذارند.

شرکت ملی حفاری ایران با اجرای برنامه های مدون و ضابطه مند برای رفت و آمد کارکنان ماموریتی و همچنین نیروهای اقماری شاغل در دستگاه های حفاری مقررات ویژه ای از جمله غربالگری کارکنان، تست سلامت و صدور مجوز برای حضور در موقعیت دکل های حفاری، تست روزانه در محل کار و آموزش های موثر در موضوع بهداشت فردی و گروهی را در نظر گرفته و با جدیت اعمال می کند.
https://naftonline.ir/news/20545/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0