تاریخ انتشارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
عملیات حفر و تکمیل شش حلقه چاه نفت از یکم تا پانزدهم فروردین ماه جاری با کاربست دکل های شرکت ملی حفاری ایران در گستره مناطق نفتخیز به اتمام رسید.
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط شرکت ملی حفاری ایران مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت در توضیح بیشتر در این باره گفت: از چاه های تکمیل شده  دو حلقه توسعه ای و چهار حلقه تعمیری بوده است.

مهندس بابک زنگنه افزود: عملیات حفاری این چاه ها در برنامه سال 98 تعریف و اجرایی شده بود که با تلاش متخصصان و کارکنان سختکوش شرکت در روزهای آغازین سال جدید خاتمه و برای بهره برداری در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مدت پیش گفته  چهار هزار و  880 متر حفر چاه ها بوسیله دستگاه های حفاری این شرکت به ثبت رسید، اظهار کرد:  دو حلقه چاه توسعه ای (جدید)  با بکارگیری دکل های سنگین خشکی  93 و 34 فتح در موقعیت میادین نفتی مارون و گچساران انجام گردید.

زنگنه گفت:  همچنین دستگاه های حفاری 51، 85، 71 و 75 در پانزده روز گذشته تعمیر و تکمیل دو حلقه چاه در میدان نفتی اهواز و دو حلقه در میدان های رگ سفید و آغاجاری را با موفقیت به پایان بردند.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه ناوگان این شرکت در زمان حاضر افزون بر 70 دستگاه حفاری خشکی و دریایی ملکی دارد، افزود: با توجه به وسعت و مناطق عملیاتی این شرکت در استان های نفتخیز کشور، در این مدت جابجایی 16 دستگاه حفاری در مراحل اجرا  قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در راستای تحقق برنامه های تولید شرکت ملی نفت ایران کار حفاری چاه های نفت و گاز اعم از توسعه ای، توصیفی، تعمیری و اکتشافی بدون کوچکترین وقفه و به طور شبانه روزی استمرار دارد، اظهار کرد: کارکنان عملیاتی این شرکت در قالب طرح اقماری در تمام روزهای سال و در هر شرایط اقلیمی در چارچوب ضوابط و دستورالعمل های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در حال انجام وظیفه می باشند.
 
https://naftonline.ir/news/20532/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0