کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قابل توجه مخاطبین نفت آنلاین:

خبر مهم در خصوص لیست مراکز ارائه مدرک ICDL مورد تایید سازمان اداری و استخدامی کشور

16 فروردين 1399 ساعت 12:48

از روز گذشته برخی از مخاطبین محترم در این رسانه خبری، در خصوص صحت لیست مراکز مورد تأیید جهت دریافت مدرک مهارت‌های ICDL درج شده در وب سایت نفت آنلاین سوالاتی را مطرح کرده بودند.


به گزارش نفت آنلاین از روز گذشته برخی از مخاطبین محترم در این رسانه خبری، در خصوص صحت لیست مراکز مورد تأیید جهت دریافت مدرک مهارت‌های ICDL درج شده در وب سایت نفت آنلاین سوالاتی را مطرح کرده بودند.

به اطلاع مخاطبین عزیز می‌رساند در ابلاغیه وزیر محترم نفت در خصوص نحوه بهبود وضعیت و توانمندسازی کارکنان قراردادی مدت موقت (تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۸ ) به صراحت در آن اعلام شد گواهینامه ICDL کارکنان نیروهای قراردادی مدت باید از مراکز مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور یا بنیاد ICDL ایران باشد.


بر این اساس بسیاری از نیروهای قراردادی مدت موقت با ارسال پیام به #نفت_آنلاین خواستار انتشار لیست موسسات مجاز سازمان اداری و استخدامی و بنیاد ICDL ایران در این خصوص شدند.

بعد از پیگیری این رسانه خبری لیست مراکز مورد تایید از سوی این سازمان برای نفت آنلاین ارسال و در لینک زیر درج شد:
https://www.naftonline.ir/news/20405

لیست درج شده در وب سایت نفت آنلاین دقیقا همان لیستی است که در وب سایت رسمی سازمان اداری و استخدامی کشور موجود است(لینک زیر):

https://aro.gov.ir/FileSystem/View/File.aspx?FileId=2e78d351-b7c0-4f28-9fe3-d75f26d09361

 با توجه به ابلاغیه وزیر محترم نفت مبنی بر مورد تایید بودن گواهی ICDL در سازمان اداری و استخدامی و بنیاد ICDL و درخواست مخاطبین عزیز این لیست بدون هیچگونه دخل و تصرفی از سایت رسمی اداری و استخدامی کشور جهت اطلاع‌رسانی منتشر شد و با توجه به شایعه‌هایی در خصوص عدم صحت این لیست ، لینک منبع از وب سایت رسمی سازمان اداری و استخدامی کشور درج شد.(لینک بالا )

نفت آنلاین مجددا تاکید میکند این لیست در وب سایت رسمی سازمان اداری و استخدامی کشور درج شده است و معتبر میباشد.(لینک بالا)

مخاطبینی که میخواهند اقدام به دریافت مدرک ICDL نمایند ، حتما نام آموزشگاه را با لیست چک نمایند.

نفت‌آنلاین در پایان برای همه کارکنان صنعت نفت اعم از رسمی،قراردادی و پیمانکاری آرزوی موفقیت و سربلندی می‌نماید.


کد مطلب: 20526

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20526/خبر-مهم-خصوص-لیست-مراکز-ارائه-مدرک-icdl-مورد-تایید-سازمان-اداری-استخدامی-کشور

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir