تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
هتل‌های جهان ستاره‌های مختلف و همچنین قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند به‌طوری که اگر به یک شهر خارجی سفر می‌کنید از شبی چند ده هزار تومان می‌توانید هتل رزرو کنید و در موارد خاص این مقدار تا چند ده میلیون تومان هم می‌رسد.
لوکس ترین هتل های جهان
لوکس ترین هتل های جهان
هتل‌های جهان ستاره‌های مختلف و همچنین قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند به‌طوری که اگر به یک شهر خارجی سفر می‌کنید از شبی چند ده هزار تومان می‌توانید هتل رزرو کنید و در موارد خاص این مقدار تا چند ده میلیون تومان هم می‌رسد. البته در برخی موارد قیمت بسیار زیاد هتل‌های خارجی به‌خاطر نابرابری دلار و ریال است. در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید بهترین هتل را برای سفر خود رزرو کنید می‌توانید به کمک رزرو هتل علی بابا در آدرس https://www.alibaba.ir/hotel بهترین هتل را برای خودتان انتخاب کنید. هر ساله لیستی از بهترین و گران‌ترین هتل‌های جهان به‌صورت سالانه منتشر می‌شود که آشنایی با برخی از آن‌ها می‌تواند برای شما بسیار جالب باشد.

هتل ریتز کارلتون توکیو | Ritz Carlton Tokyo

این هتل در مرکز شهر توکیو واقع شده است و تنها چند دقیقه با مرکز اصلی شهر توکیو فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌هایی است که برای سفر به توکیو می‌توانید رزرو کنید. هتل ریتز کارلتون توکیو، اتاق‌های کاملا مخصوصی به منظور ماه عسل زوج‌های جوان دارد که دیزاین کاملا متفاوتی نسبت به دیگر اتاق‌ها دارد. دیوارهای اتاق‌های مذکور از مرمر است و همچنین در تمامی اتاق‌های این هتل ملافه‌های نرم قرار داشته است. تلویزیون‌های بزرگ و اینترنت بی‌سیم رایگان از دیگر امکانات پایه‌ای تمام اتاق‌های هتل ریتز کارلتون توکیو هستند. لازم بع ذکر است که حداقل قیمت رزرو یکی از اتاق‌های این هتل ۴۷۴ دلار به ازای هر شبانه روز است که عدد بسیار قابل توجهی است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. همچنین اگر به دنبال رزرو بهترین هتل های خارجی و داخلی از علی بابا هستید، کافی است به سایت مراجعه کنید و هتل مناسب خود را رزرو کنید.
خدمات تورو بلیط، کارکنان چند زبانه(ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی و اسپانیایی)، کافی شاپ، کافه، اینترنت بی سیم رایگان، اینترنت سیم‌دار(هزینه اضافه)، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، خدمات خشکشویی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات چک این سریع ، صندوق امانات، انبار چمدان، خدمات تور و بلیط، خدمات ترانسفر فرودگاهی(هزینه اضافی)، روزنامه رایگان در لابی، نگهداری از کودکان

هتل گراند هایات کانس مارتینز | Grand Hyatt Cannes Hotel Martinez

این هتل نیز یکی از لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین هتل‌های جهان است که در منطقه کروزت الیت واقع شده است. این هتل زیبا در منظره زیبایی از دریای مدیترانه به ویژه خلیج کن واقع شده است و در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از سواحل ری‌یرا فرانسه نهایت لذت را ببرید. هتل گراند هایات کانس مارتینز ۴۰۹ اتاق دارد و از ۲۷ سوییت مجزا نیز برخوردار است. زیربنای این هتل در حدود ۲۵۰۰ مترمربع است و در قسمت‌های دیگر این هتل سالن‌های عروسی و اجتماعات وجود دارد. لازم به‌ذکر است که با رزرو هتل علی بابا می‌توانید از تمامی این امکانات استفاده کنید.
امکانات: اتاق‌های عایق صدا، سیستم گرمایش، تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌ای‌دی، شبکه‌های جهانی،اتو و میز، گاو صندوق دیجیتالی، ملافه‌های ضد آلرژی، اینترنت وای‌فای رایگان، معماری مدرن، نظافت روزانه، وسایل آرایشی ـ بهداشتی رایگان، حوله و سشوار، میز پذیرش، خدمات اتاق، نگهبانی و ترانسفر فرودگاهی، خدمات حمل و نقلی، پارکینگ اختصاصی، صبحانه رایگان، فضای کنفرانس، اتاق جلسات، خدمات خشکشویی
اگر به دنبال رزرو بهترین هتل های خارجی و داخلی از علی بابا هستید، می‌توانید به وب سایت مراجعه کنید و با کمترین هزینه هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.
 

سوییت ریاست جمهوری در ماندارین اورینتال | Presidential Suite at Mandarin Oriental Pudong

این هتل در حقیقت یک آسمان خراش جذاب در پودونگ شانگهای چین واقع شده است. این هتل فوق‌العاده لوکس و گران قیمت به حساب می‌آید و ممکن است برای بسیاری از گردشگران و مسافران انتخاب ارزنده‌ای نباشد. هزینه هر شب اقامت در این هتل در حدود ۲۵ هزار دلار است که تقریبا ۳۷۵ میلیون تومان می‌شود. مهمانان این هتل به دو باغ بسیار جذاب دسترسی دسترسی دارند. همچنین از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اشاره کرد.
 امکانات: انبار خصوصی نوشیدنی، یک حمام با سنگ مرمر و سونا، یک آشپزخانه کامل و همچنین یک باشگاه ورزشی خصوصی، روزنامه رایگان، سیستم‌های درونی گرمایش، ملافه‌های تمیز، تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌ای‌دی، دسترسی به شبکه‌های جهانی، میز تلفن، وای‌فای رایگان، نظافت روزانه‌ی اتاق، وسایل آرایشی ـ بهداشتی رایگان، حوله و سشوار، میز پذیرش، خدمات اتاق، پارکینگ اختصاصی، اینترنت پرسرعت
لازم به‌ذکر است که با رزرو هتل علی بابا می‌توانید از تمامی این امکانات استفاده کنید.
 

هتل پلازا آتنی | Hotel Plaza Athenee

این هتل نیز یکی از گران قیمت‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های پاریس است که کیفیت و امکانات فوق‌العاده‌ای برای مسافران دارد. سوییت سلطنتی این هتل که در طبقه پنجم واقع شده است که منظره‌ای بی‌نظیر از برج ایفل را ارائه می‌دهد. اقامت در این هتل به ازای هر شب برابر ۳۰ هزار دلار است که رقم بسیار زیادی است. این هتل طبق نظر بسیاری از توریست‌ها برای زوج‌های جوان بسیار مناسب به حساب می‌آید. امکانات این هتل شامل موارد زیر می‌شود:
تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی‌سیم رایگان، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، فروشگاه، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، نگهداری بچه، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر ۴ فصل، فکس و فتوکپی، ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مناسب، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، اجاره خودرو، کتاب‌خانه،‌ صرافی اختصاصی و...
اگر به دنبال رزرو بهترین هتل های خارجی و داخلی از علی بابا هستید، می‌توانید به وب سایت مراجعه کنید و در کمترین زمان هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.
 
 
https://naftonline.ir/news/20503/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0