تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب دستورالعمل کاهش نیروهای ستادی این شرکت و شرکت های تابعه را به منظور حفظ سلامت کارکنان و کاهش شیوع کرونا ابلاغ کرد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، منوچهر بارانی اظهار داشت: این دستورالعمل بر اساس دستورالعمل واصله از سوی ستاد ملی ‏مبارزه با ویروس کرونا درخصوص استفاده از حضور حداکثر 30 درصد کارکنان در محل کار به همه واحدهای زیر مجموعه این شرکت ابلاغ شده است و تا اطلاع ‏ثانوی اعتبار دارد.

وی گفت: بر این اساس مدیران و روسای مربوطه باید برنامه ریزی لازم برای کاهش نیروهای ستادی را به نحوی که خللی در فرآیند تولید و کارهای روزانه ادارات ایجاد ننماید انجام داده و لیست همکاران را به ترتیب روزهای حضور در محل کار در روزهای آینده به مدیریت منابع انسانی شرکت متبوع و در ستاد به معاونت امور اداری مدیریت منابع انسانی ارسال نمایند.‏

بارانی تاکید کرد: به دلیل ماموریت اصلی این شرکت در تولید و توزیع نفت خام، گاز و میعانات گازی‏، این دستورالعمل شامل کارکنان نوبتکار و عملیاتی (روزکار عملیات، طرح اقماری) نمی شود.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: در دستورالعمل ابلاغی، اجرای تمام بخشنامه های مرتبط با رعایت مسائل ‏بهداشتی و مراقبتی به منظور حفظ سلامت و نگهداشت نیروی انسانی تاکید شده است.
 
https://naftonline.ir/news/20496/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0