تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از پیاده‌سازی سختگیرانه‌ی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این پالایشگاه خبر داد و گفت: طرح غربالگری ویروس کرونا با مشارکت صددرصدی پرسنل و پیش از ورود مجدد آن‌ها انجام می‌شود.
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس | محمدعلی دادور
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس | محمدعلی دادور
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس، «محمدعلی دادور» در تشریح این طرح بیان داشت: در راستای حفظ سلامت پرسنل، خانواده معزز ایشان و صیانت از فرآیند تامین سوخت کشور پس از شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفتیم تا پیش از ورود پرسنل  در پایان تعطیلات نوروزی، طرح غربالگری ویروس کرونا را انجام دهیم.

وی از اجباری بودن تکمیل فرم خوداظهاری غربالگری کرونا برای پرسنل و خانواده‌ی آن‌ها خبر داد و گفت: پس از تکمیل این فرم ها و ویزیت برخط پزشک، تصمیم‌گیری در رابطه با نیاز به حضور فرد در پالایشگاه، انجام دورکاری یا نوبت‌دهی برای قرنطینه در شهر بندرعباس توسط کمیته ورود انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس به توصیه‌های اکید برای خارج نشدن پرسنل از شهر بندرعباس پیش از آغاز تعطیلات نوروزی اشاره و اضافه کرد: پرسنل روزکار را از 24 اسفند تا 16 فروردین به دورکاری فرستادیم و تاکید داشتیم که این اتفاق به معنای مرخصی و اجازه خروج از شهر بندرعباس نیست و این ایام نه تنها جزء مرخصی افراد به حساب نیامد بلکه وعده دادیم تا مرخصی‌ها را پس از پایان بحران کرونا به آن‌ها اعطا کنیم.

وی از ساخت کلیپ های انگیزشی، اطلاع‌رسانی گسترده، روشن‌گری چهره‌به‌چهره و ارائه‌ی بسته‌های سرگرمی برای پر کردن اوقات فراغت پرسنل در تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار داشت: با این حال به صورت صد در صد نمی‌توانستیم به قرنطینه پرسنل و خانواده آن‌ها اعتماد کنیم و به همین دلیل با انتشار فرم خوداظهاری بدون در نظر گرفتن تنبیهات انضباطی برای افراد، سعی کردیم تا سلامت پرسنل را مورد پایش قرار دهیم.

دادور تاکید کرد: این امکان را دادیم که مهمانی از شهرستان به خانه‌ی پرسنل آمده یا در این مدت خانواده‌ی آن‌ها به مکانی پرخطر تردد داشته‌اند، لذا این طرح تنها برای حفاظت از سلامت خانواده، کم کردن بار درمانی از دوش شهر بندرعباس و حفظ فرآیند تولید است و امیدواریم همچنان بدون حتی یک مورد مبتلا به کرونا بتوانیم روند را ادامه دهیم.

وی با بیان این که تمام زوایا برای اجرای هر چه بهتر طرح فاصله گذاری اجتماعی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس دیده شده است، گفت: با اجرای مانورهای مختلف اشکالات اجرای این طرح را دریافتیم و اکنون با اطمینان بیشتری  طرح فاصله گذاری را اجرا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در این طرح چنان چه پزشک تشخیص دهد که فرد باید پیش از ورود به پالایشگاه در قرنطینه قرار گیرد، مکان‌هایی را با امکانات کامل در نظر گرفته‌ایم تا وی پس از سپری کردن 14 روز امکان ورود به پالایشگاه را داشته باشد.

دادور گفت: مثبت نشدن حتی یک مورد کرونا در پالایشگاه ستاره خلیج فارس نشانه‌ی همراهی، دریافت عمیق و درک پرسنل از شرایط موجود است و باید به نوبه خودم از همکاری، همدلی و زحمات پرسنل و خانواده‌های ارجمندشان کمال تشکر را داشته باشم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک مردم ایران به‌ویژه دریادلان هرمزگانی، گفت: امیدواریم تلاش‌های همکارانم از نخستین روزهای اعلام رسمی شیوع کرونا در کشور به بار بنشیند و بار دیگر سرافرازانه بتوانیم در راستای ایجاد جهش تولید گام برداریم.
https://naftonline.ir/news/20495/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0