تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه تشریح کرد؛

تدابیر و اقدامات شركت نفت و گاز اروندان در مقابله با شیوع ویروس كرونا

مدیرعامل و رییس هیئت مدیره این شرکت در گفتگویی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح تمهیدات و اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان در مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه استحفاظی و شهرستان های همجوار تاسیسات نفتی در منطقه غرب کارون پرداخت.
مهندس جهانگیر پورهنگ | شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان
مهندس جهانگیر پورهنگ | شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان
به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره این شرکت در گفتگویی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح تمهیدات و اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان در مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه استحفاظی و شهرستان های همجوار تاسیسات نفتی در منطقه غرب کارون پرداخت.

مهندس جهانگیر پورهنگ در ابتدای این گفتگو با گرامیداشت و تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: فرا رسیدن سه روز بزرگ و مقدس؛ میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت سیدالساجدین امام زین العابدین(ع) و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل عباس(ع) را تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم با توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و به برکات این ماه شریف، تهدید این بیماری بر سلامت مردم کشور عزیزمان و کل جهان از بین برود.

مهندس پورهنگ با اشاره به اجرایی شدن همه دستورالعمل های پیشگیرانه و بهداشتی در سطح شرکت نفت و گاز اروندان  اعم از طرح های غربالگری و ضدعفونی روزانه بیان داشت: پیرو طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی، ابلاغیه های وزارت نفت و استانداری خوزستان، دستور به حداقل رساندن حضور کارکنان ستادی شرکت، مطابق برنامه‌ریزی مدیران و روسای واحد مربوطه داده شده است.

در ادامه مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در خصوص مشارکت های این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی اظهار داشت: از نخستین روزهای  شروع این بحران و شیوع بیماری کووید-19 در اسفند ماه 98، شرکت نفت و گاز اروندان با فرمانداری ها و کمیته های سلامت شهرستان های همجوار تاسیسات نفتی در منطقه غرب کارون به منظور تامین لجستیک و ملزومات بهداشتی و ایمنی در حد توان خود اقدام نموده است.

وی افزود: توزیع وسایل گندزدایی و اقلام حفاظت فردی همچون ماسک، دستکش، لباس حفاظتی جهت کادر بهداشت و پاسداران سلامت شهرستانهای اهواز، آبادان، خرمشهر و دشت آزادگان به ارزش تقریبی یک میلیاد ریال از جمله این همکاری ها بوده است.

مهندس پورهنگ در انتها از تیم های جهادی پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت وگاز اروندان جهت مقابله با ویروس کرونا تقدیر و قدردانی کرد و بیان داشت: تیم های جهادی پایگاه مقاومت بسیج این شرکت از اواسط اسفندماه به شکل شبانه و مستمر در حال انجام عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و مکان های عمومی شهر خرمشهر می باشند و تاکنون بیش از 360 نفر/روز خدمت رسانی عمومی داشته اند.




https://naftonline.ir/news/20468/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0