تاریخ انتشارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
جهت پیشگیری از شیوع کرونا:

11 هزار و 890 نفر ازکارکنان NIDC پایش شدند

سرپرست فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با ویروس کرونا، بالغ بر 11 هزار و 890 نفر از کارکنان عملیاتی و پشتیبانی شرکت تا کنون پایش شده اند.
شرکت ملی حفاری ایران | پیشگیری از ویروس کرونا | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | پیشگیری از ویروس کرونا | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران پریسا قاسمی روز شنبه (نهم فروردین ماه)  در تشریح اقدامات به عمل آمده از اوایل اسفندماه تا به امروز، افزود: این پایش شامل کارکنان ماموریتی قبل از اعزام به دستگاه های حفاری و همچنین کارکنان عملیاتی قبل از رفتن به محل کار است که در درمانگاه های ستاد فوریت های پزشکی غربالگری و گواهی سلامت دریافت می کنند.

وی اظهار کرد: تامين و توزیع  ٧٥ هزار عدد ماسك و 12 هزار جفت  دستکش برای  پايگاه هاي فوريت هاي پزشكي، خدمات اردوگاهی و اماکن ستادی شركت و  ۲۷۲ عدد ترمومتر جيوه اي  و۲۰ عدد پالس اکسیمتر جهت سنجش اكسيژن خون برای گروه خدمات پزشکی از دیگر کارهای صورت گرفته در ارتباط با اجرای دستورالعمل های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این بازه زمانی است.

قاسمی گفت: همچنین به منظور افزایش سطح مراقبت های فردی در فضای کاری نسبت به تامین سه هزار و 470 لیتر مایع ضد عفونی کننده دست برای مصرف کارکنان و 380 لیتر الکل و یک هزار و 45 عدد گان، کلاه و لباس ضد ويروس برای  تيم واكنش سريع و پزشکان و پرستاران مستقر در پایگاه های فوریت های پزشکی شرکت در مناطق عملیاتی و ستادی اقدام گردید.

سرپرست  فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران افزود: 17 مورد گندزدایی دستگاه های حفاری، اردوگاه ها، فضای اداری و  واحدهای مسکونی سازمانی و 13 مورد ضد عفونی  آمبولانس های شرکت براساس پروتكل هاي وزارت بهداشت، درمان  و آموزش پزشکی از دیگر اقدامات به عمل آمده در خصوص پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس خطرناک به شمار می آید.

وی اظهار کرد: پایش کارکنان دستگاه های حفاری توسط پزشکان مقیم در موقعیت های دکل ها  طبق پروتكل ابلاغی از سوی  سازمان  بهداشت و درمان صنعت نفت انجام می شود و  تشكيل تيم واكنش سريع  24 ساعته از سوی فوريت هاي پزشكي و HSE شرکت با هماهنگي بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با هدف انجام اقدامات فوري در زمان لزوم  صورت پذیرفته است.

قاسمی در پیوند با این مطلب به ارسال مفاد پروتكل هاي درماني و پيشگيرانه و غربالگري به پايگاه هاي فوريت هاي پزشكي شرکت و توزيع پوستر و پمفلت هاي آموزشي در دستگاه های حفاری اشاره کرد و گفت: شماری از پزشکان در درمانگاه دستگاه های حفاری به صورت خودجوش در فضای مجازی تشكيل گروه داده و به پرسش ها و مسائل طرح شده از سوی کارکنان پاسخ مي دهند.

سرپرست  فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران افزود: اين امور همچنان تهيه و ارسال ماسك، دستكش، محلول ضدعفوني كننده، الكل و ساير تجهيزات حفاظت فردي و پزشکی مورد نیاز مناطق عملیاتی و پشتیبانی را در دستور کار خود دارد.

وی به پی چویی های مستمر مديرعامل محترم شرکت  اشاره و خاطرنشان کرد: حسب دستور مهندس سید عبداله موسوی ستاد مقابله با كرونا در سطح شركت تشكيل شده است و تمامی  دستور العمل ها ، ابلاغيه ها و اقدامات به صورت منسجم و يكپارچه با ساير مديريت ها از جمله مدیریت های HSE و  خدمات در حال انجام مي باشد.
https://naftonline.ir/news/20465/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0