کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکذیب تعطیلی جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی فارس

8 فروردين 1399 ساعت 10:49

تعطیلی جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی فارس تکذیب شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس امیر بنی کریمی هر گونه تعطیلی جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی را رد کرد و از مردم خواست به شایعات بی اساس و کذب در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از رسانه های رسمی دنبال کنند.

ایشان اعلام کردند فعالیت جایگاه های استان شبانه روزی بوده و شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین  ها صحت ندارد.

وی گفت: عملیات توزیع سوخت در جایگاه‌ها مطابق معمول و به‌صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام می‌شود و به استناد مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس هیچ‌گونه برنامه تعطیلی در روزهای آینده نخواهد داشت.

این مقام مسئول از هموطنان خواست: بدون هیچ‌گونه نگرانی و در کمال آرامش و طبق روال معمول، در طول مدت شبانه‌روز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

بنی کریمی  به این موضوع  تاکید داشتندکه تمامی جایگاه های عرضه سوخت در سطح استان در حال خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشند و مراجعه غیر ضروری در این  مقطع شیوع بیماری کرونا میتواند تهدیدی برای سلامتی هم شهریان و کارکنان مجاری عرضه باشد بنابراین  انتظار دارد با درک شرایط و توجه به  هشدار ها و تاکید مسئولین محترم و ستاد مدیریت بیماری کرونای استان فارس.  و در خانه ماندن هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم .


کد مطلب: 20459

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20459/تکذیب-تعطیلی-جایگاه-های-توزیع-فرآورده-های-نفتی-فارس

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir