تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان با تأمین تعدادی از دستگاه ها و اقلام مورد نیاز بهداشت و درمان شهرستان در کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا به ارزش 650 میلیون تومان در این امر مشارکت نمودند .
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان | نفت آنلاین
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در راستای مقابله با ویروس کرونا و با دستور و مساعدت  ویژه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، دستگاه های گند زدای هوای بخش های مهم بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان خریداری و نصب شد .

‎ با دستور مهندس قباد ناصری مدیرعامل این شرکت و در آخرین روز کاری سال 1398 و در حالیکه از نظر اداری و مالی امکان خیلی از امور فراهم نبود اما به جهت اهمیت تأمین سلامت و امنیت بهداشتی شهروندان مسجدسلیمانی ، با همکاری مدیریت مالی و اداره تدارکات وکالای این شرکت و مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان دستگاه های گندزدای اتاق ایزوله اورژانس ، بخش ایزوله تنفسی و واحد ct اسکن بیمارستان 22 مسجدسلیمان با صرف اعتباری بالغ بر 000ر000ر000ر5 ریال خریداری و نصب گردید .

‎لازم به توضیح است دستگاه های گندزدای هوا اتاق ایزوله اورژانس، بخش ایزوله تنفسی ، واحد سی تی اسکن دارای قابلیت گندزدایی ۲۰۰ مترمربع  و دارای عالی ترین تاییدیه ها می باشد و با تولید اکسیدکننده هایی از جمله ازن و یون هیدروکسید بر روی ذرات معلق جامد تاثیر می گذارد و آنها را از فضای تنفسی خارج کرده و آلودگی های گازی را تغییر ماهیت داده و به دی اکسید کربن بی خطر و رطوبت تبدیل مي كند .

همزمان با این اقدام از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان ؛ دستگاه هاي كمك تنفس تهاجمي وغير تهاجمي جهت بهبود حال بيماران بستري بامشكلات تنفسي نيز خريداري و به بيمارستان ٢٢بهمن تحويل داده شد .

علاوه براين ١٥دستگاه تب سنج وپالس اكسي متر درجهت غربالگري بيماران در پايگاههاي مستقر در سطح شهر در اختيار  مركز بهداشت شهر قرار داده شد . دركنار اين خدمات ،از سوی مدیریت بهداشت و درمان  صنعت نفت نيز اقلام قابل توجه اي ازتجهيزات مصرفي پزشكي ومحافظت فردي بالغ بر 000ر000ر500ر1ريال را درجهت حفاظت وايمني پزشكان و پرسنل بهداشت درمان شهر دراختيار بيمارستان ٢٢بهمن قرار داد .
 
https://naftonline.ir/news/20455/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0