تاریخ انتشارسه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور یدک‌کش و کشف بیش از ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر خبر داد.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی | نفت آنلاین
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر مقابله همه جانبه با قاچاقچیان اظهار داشت: مبارزه با قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر در اولویت نیروهای دریابانی قرار دارد.

وی با مقابله با سوخت قاچاق را یکی از اولویت‌های دریابانی دانست و بیان کرد:با توجه به پیامدهای مخرب و تأثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با سودجویان قاچاق سوخت در دستور کار مرزبانان استان بوشهر قرار گرفت.

رضایی‌نژاد از تعامل و مشارکت مرزنشینان و ساحل نشینان در اجرای مأموریت دریابانی تقدیر کرد و گفت: دریابانی یک مسئولیت بسیار مهم در جامعه دارد که امنیت و آرامش جامعه با تلاش این سخت کوشان محقق می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به کشف سوخت قاچاق با همکاری منطقه  دوم نیروی دریایی سپاه افزود: مرزبانان با همکاری  منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، موفق شدند در چند مایلی بندر رستمی شهر دلوار یک فروند شناور یدک‌کش حامل مقدار زیادی سوخت قاچاق را توقیف کنند.

سردار رضایی‌نژاد با اشاره به دستگیری 7 نفر سودجو، افزود: بر اساس نظر شرکت نفت مقدار 41 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 2 میلیارد و 542 میلیون ریال از شناور کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه تست کرونا از متهمان در قرنطینه شناور صورت گرفته است، گفت: یکی از بزرگترین وظایف مرزبانی برقراری نظم و امنیت در قالب سلامت مردم تحت شعار سلامت خانواده، امنیت جامعه است.
 
https://naftonline.ir/news/20450/
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0