تاریخ انتشارجمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
دیدار عیدانه امسال مدیرعامل مناطق نفتخیزجنوب با کارکنان عملیاتی، به علت خطر شیوع کرونا به صورت تله‌کنفرانس برگزار شد.
مهندس احمد محمدی | مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
مهندس احمد محمدی | مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
به گزارش نفت آنلاین ، در این برنامه ارتباطی، سرپرستان نوبتکار ۵ واحد فراورشی واقع در شرکت های نفت و گاز گچساران، آغاجاری، مارون، کارون و مسجدسلیمان و ۵ دکل حفاری مستقر در اقصی نقاط مناطق نفتخیز به صورت همزمان با مدیرعامل و مدیران تولید و امور فنی به گفت و شنود پرداختند.

مهندس محمدی در این ارتباط تلفنی همزمان با تبریک نوروز و آرزوی تندرستی برای همکارانی که در روز عید نوروز، دور از خانواده مشغول به کارند، نیروهای عملیاتی را جهادگران صف اول جبهه تولید برشمرده و بر ایمنی و صیانت از سلامت این عزیزان تاکید کرد.

وی دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و تاکید بر لغو سفرها و بازدیدهای عادی را علت انتخاب این شیوه به جای ملاقات حضوری برشمرد و اظهارامیدواری کرد با دفع کامل خطر از سر کشور، به‌زودی شاهد عادی شدن شرایط در تمام زمینه‌ها باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب در این ارتباط تلفنی، با اشاره به شرایط شیوع ویروس خطرناک کرونا، "خودمراقبتی" کارکنان و نظارت دقیق واحدهای ایمنی و سلامت بر بهداشت محیط تا رفع کامل خطر سرایت را ضروری و الزامی برشمرد.

وی از زحمات شبانه روزی و تعطیل‌ناپذیر مجموعه کارکنان عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و شرکت‌های بهره‌برداری پنجگانه و همکاران سختکوش شاغل در شرکت ملی حفاری ایران قدردانی نمود.

مهندس محمدی در ادامه این ارتباط عیدانه، همزمان با مدیران عامل شرکت های بهره برداری نفت و گاز ارتباط برقرار نموده و به گفت و شنود پرداخت‌.

قدردانی از تلاش یکساله مدیران و کارکنان، اشاره به موفقیت‌های حاصله در تحقق اهداف برنامه تولید با وجود شرایط دشوار تحربم‌ها، تاکید بر رعایت ایمنی، حفاظت از محیط زیست و مسائل رفاهی و سلامت کارکنان و به‌ویژه پرسنل عملیاتی، بخشی از مباحث مطرح شده در این ارتباط تلفنی همزمان بود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه تصریح کرد: در بخش تولید با وجود تحریم‌های ظالمانه و شرایط سخت مالی، با تلاش شبانه روزی تمامی نیروها، توانستیم از دبی برنامه برنامه شده، پبشی بگیریم و علاوه بر تامین صد در صدی خوراک پالایشگاهی، با فرماندهی واحد وزیر محترم نفت در جنگ اقتصادی، نفت را بدون وقفه، به پایانه صادراتی ارسال کنیم.

مهندس احمد محمدی در پایان این تله‌کنفرانس، با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش‌ تولید" گفت: در سال جاری نیز با اهتمام مجموعه نیروها، برنامه‌های موفق مرتبط با خوداتکایی، بومی‌سازی و بهره گیری از توان و تخصص کارشناسان ایرانی و شرکت‌های دانش بنیان داخلی، به عنوان راهبرد جهش تولید در صنعت نفت تداوم و استمرار خواهد داشت.

گفتنی است مسئولان واحدهای بهره برداری ونمکزدایی شماره یک گچساران ، پازنان یک (آغاجاری) ، هفت‌شهیدان مسجدسلیمان، مارون شش و منصوری اهواز به نمایندگی از ۱۴۰ واحد فرآورشی مستقر در سراسر مناطق نفتخیزجنوب، در این ارتباط عیدانه حضور داشتند.

همچنین کارشناسان مستقر در دکل‌های ۶۳فتح-چاه۱۹ زیلایی، ۹۳فتح-چاه ۴۷۴ مارون، ۲۹فتح-چاه۱۸۹ بی‌بی‌حکیمه، ۴۴فتح چاه ۴۸۴ اهواز و چاه ۱۰۶ آغاجاری از طرف مجموعه مدیریت امور فنی در این ارتباط مشارکت نمودند.
https://naftonline.ir/news/20432/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
نیروهای پیمانکاری
با سلام خدمت مهندس محمدی
نظر به اینکه نیروهای پیمانکاری ارکان ثالث کارگاه مرکزی اهواز تا امروز یکم فروردین ۹۹ رنگ پاداش تراز مالی و دو میلیون سیصدهزار تومان و هفتصد و سی و سه هزار تومان را ندیده اند لطفا موضوع پیگیری شود
به این دلیل که پاداش ماه‌ها زمان میبرد تا واریز شود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام و خسته نباشید خدمت مدیر عامل محترم .
اقای موسوی فقط پیمانکاریها جزو شرکت نیستن ؟
چرا همه حقوق گرفتن ولی به پیمانکاریها حقوق ندادن ؟؟؟ اگه مدیر هستی پیگیری کن لطفا
0