تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳
مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب در پیامی سالروز ملي شدن صنعت نفت و عيد باستاني نوروز را تبریک گفت.
مهندس احمد محمدی | مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
مهندس احمد محمدی | مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، متن پیام مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به شرح ذیل می باشد:
باسمه تعالي

۲۹ اسفند یادآور خیزش عظیم اجتماعی ملت ایران به رهبری نخبگان سیاسی و مذهبی برای قطع کامل دست بیگانگان از سرمایه ی ملی نفت است. بی تردید مجموعه جانفشانی ها تلاش ها و پایمردی های مرتبط با این رویداد بزرگ، صفحات زرینی از تاریخ معاصر ایران را به خود اختصاص داده است.

بی مناسبت نیست که این حماسه ملی همواره به سبب تقارن با آغاز بهار و سر آغاز فصل رویش و تحول طبیعت، مفهومی معنوی یافته و آینده‌ای بهتر را در سایه عزم و اراده و انسجام ملی نوید می‌دهد.

ملت بزرگ ایران که در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود به مدد پیشینه غنی فرهنگی از معبر مشکلات کلان و حوادث بی‌امان عبور کرده است، در این برهه حساس نیز در جدال با بحران ویروس کرونا با توکل به عنایات پروردگار و در سایه آگاهی، فرمان‌پذیری، رعایت انضباط اجتماعی، خودباوری و تعقل، پیروز قطعی این میدان خواهد بود.

اگرچه در سال 98 با مشكلات و چالش‌هاي متعددي روبه رو بوديم، اما با تلاش و همت كاركنان سختكوش شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب توانستيم ضمن دستيابي به اهداف توليد، در عرصه‌هاي مختلف از جمله بومي‌سازي كالاهاي پركاربرد، حركت به سمت توسعه اقتصادي با به‌كارگيري ظرفيت شركت‌هاي دانش‌بنيان، افزايش و نگهداشت توليد با اجراي طرح‌هاي عمليات محور و ميدان محور، كاهش آلودگي‌هاي محيط زيستي و توجه و اهتمام در ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي صنعت نفت،‌ دستاوردهاي مهمي حاصل نماييم. 

با اميد به بازگشت هرچه سريع‌تر تندرستي به جامعه جهاني و هم‌وطنان عزيز و رفع كامل خطر بيماري از سر كشور عزيزمان ايران، تقارن فرخنده سالروز ملي شدن صنعت نفت و فرارسيدن عيد باستاني نوروز را به آحاد مردم بويژه خانواده بزرگ صنعت نفت و تلاشگران عرصه توليد در مجموعه معظم مناطق نفتخيزجنوب تبريك عرض مي‌نمايم. 

اينجانب به نمايندگي از تمامي كاركنان خدوم شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب، ايثار و فداكاري كم نظير كادر پزشكي و درماني فعال در اقصا نقاط ايران را ارج نهاده، تندرستي و ايمني مدافعان سلامت، و رحمت و آرامش ابدي درگذشتگان، شهدا و جهادگران  این عرصه را از درگاه خداوند منان مسئلت مي نمايم.
 
احمد محمدي
مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب
 
https://naftonline.ir/news/20427/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0