تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از ارتقای رتبه سازمانی کارکنان شاغل در سکوهای دریایی این شرکت خبر داد.
شرکت نفت فلات قاره ایران | نفت آنلاین
شرکت نفت فلات قاره ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت ملی نفت ایران، علیرضا سلمان زاده گفت: با حمایت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیریت مهندسی ساختار این شرکت، رتبه‌ سازمانی بخشی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره شاغل در سکوهای دریایی ارتقا یافت.

وی افزود: سکوهای عملیاتی خط مقدم جبهه اقتصادی کشور هستند و پرچم جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس در دست کارکنان سکوهای عملیاتی است؛ به همین دلیل موضوع ارتقای گریدهای این کارکنان در مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران به صورت کارشناسی بررسی شد و با عنایت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به تلاش های بی وقفه کارکنان سکوهای عملیاتی و تأکید ایشان بر ساماندهی امور مربوط به این کارکنان تصویب و ابلاغ شد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره تاکید کرد: این تغییر در رتبه سازمانی کارکنان سکوهای دریایی، عیدی شرکت ملی نفت ایران به این عزیزان است و امیدواریم سبب افزایش انگیزه در همکاران شود.

سلمان‌زاده افزود: رسته های مختلف شغلی در سکوهای عملیاتی مشغول به فعالیت هستند و ساختار سازمانی حاکم بر این سکوها سال‌ها بدون تغییر مانده بود. در این طرح ۱۶۳ نفر از کارکنان شاغل در سکوهای عملیاتی مشمول تغییر گرید می شوند که می تواند سبب افزایش یک یا دو رتبه ای در گرید سازمانی آن‌ها شود.

وی تصریح کرد: تغییر عناوین شغلی نیز در این طرح مدنظر قرار گرفته است که عناوین شغلی آن‌ها بتواند شامل وضع کنونی سکوها و تخصصی تر باشد. در این طرح بیشتر به بدنه کارشناسی و مهندسی توجه شده است و فقط مسئولان و سرپرستان سکو نبوده اند که شامل افزایش گرید شده اند.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره افزود: در گام بعدی کارکنان عملیاتی شاغل در بخش جزایر و دیگر سمت‌های سازمانی فلات مد نظر ما هستند که مطالعات لازم برای این تغییرات انجام شده است و به امید خدا در سال بعد به همت مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران و همکاران در شرکت نفت فلات قاره به یک ساختار مهندسی و قابل دفاع خواهیم رسید.
https://naftonline.ir/news/20426/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0