کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام های ارسالی برخی از کارکنان قراردادی مدت موقت؛

شرایط ثبت نام در سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی را نداریم؛مسئولین یاری کنند

28 اسفند 1398 ساعت 20:41

بعد از تسهیل‌تر شدن شرایط ثبت نام نیروهای قراردادی مدت موقت نفت جهت ثبت نام در سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی ؛ برخی از مخاطبینی که همچنان شرایط ثبت نام در سامانه را ندارند با ارسال پیام های بی‌شمار به نفت آنلاین از مسئولین نفت خواستند تغییرات دیگری در سامانه جهت ثبت نام تعداد بیشتری از کارکنان قراردادی صورت گیرد.


نفت_آنلاین | بعد از تسهیل‌تر شدن شرایط ثبت نام نیروهای قراردادی مدت موقت نفت جهت ثبت نام در سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی ؛ برخی از مخاطبینی که همچنان شرایط ثبت نام در سامانه را ندارند با ارسال پیام های بی‌شمار به نفت آنلاین از مسئولین نفت خواستند تغییرات دیگری در سامانه جهت ثبت نام تعداد بیشتری از کارکنان قراردادی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، بخشی از مهمترین پیام ها و درخواست های ارسالی کارکنان قراردادی مدت موقت نفت مرتبط با سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی وزارت نفت به شرح ذیل می باشد:

1⃣بنده با مدرک ارشد امکان ثبت نام در سامانه ندارم، فارغ التحصیل دانشگاه دولتی تهران هستم، اما چون معدلم زیر پانزده است نمیتوانم ثبت نام کنم، این در حالی است که معدل من در این دانشگاه معادل معدل ۱۸ در برخی از دانشگاه های غیر دولتی شهرستان ها است. از مسئولین منابع انسانی نفت بالاخص آقای دکتر مینو خواستارم شرط معدل را برای ثبت نام کاهش دهند.

2⃣بیش از ۲۰ سال در صنعت نفت سابقه دارم و دارای مدرک کارشناسی می باشم. اما حالا باید بخاطر ۲ سال قید ثبت نام را بزنم . آقایان مسئول از شما میخواهم شرط سنی برای ثبت نام افزایش داده شود. هزاران نفر مثل من چنین مشکلی را دارند.

3⃣چرا فقط برخی از رشته ها در دفترچه ثبت نامی موجود هستند. خواهشمندم مجوز صادر شود که تمامی نیروهای قراردادی بدون محدودیت رشته تحصیلی بتوانند در سامانه ثبت نام نمایند.نفت آنلاین عزیز موضوع را پیگیری کن.

4⃣این موضوع شرط دارا بودن مهارت های آی سی دی ال واقعا برای کارکنان دردسر شده است.حداقل مدارک کلیه مراکز را قبول کنید. من مدرک آی سی دی ال دارم ولی چون آموزشگاه زیر نظر سازمان اداری و استخدامی نبود به مشکل برخوردم. متاسفانه در شهر من نیز هیچکدام از مراکز مجوز دار نیستند که بتوانم مدرک بگیرم.

5⃣من مهندس کامپیوتر هستم . در تمامی سازمان ها برای فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر مدرک ICDL نمیخوان و واقعا با توجه به اینکه فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر خودشان کاردان در کامپیوتر هستند چه نیازی به مدرک ICDL است . ممنون میشوم مسئولین شرط دارا بودن این مدرک را برای مهندسین کامپیوتر حذف نمایند.

6⃣از مسئولین بابت افزایش شرایط سنی متشکرم ، اما با توجه به شرط معدلی که اعلام شده قطعا بسیاری از نیروهای قراردادی نمی توانند در سامانه ثبت نام نمایند. دقت کنید بسیاری از نیروهای قراردادی در حین کار تحصیل کردند و به همین دلیل معدل آنها ممکن است پایین باشد. پس از وزیر محترم نفت و آقای دکتر مینو خواهش میکنم این موضوع معدل را نیز کاهش دهند تا افراد بیشتری بتوانند ثبت نام نمایند.

7⃣در سازمان های دولتی معمولا سابقه کار را به حداکثر سن مجاز جهت ثبت نام اضافه می نمایند . امیدوارم مسئولین وزارت نفت این موضوع را جهت ثبت نام نیروهای قراردادی مد نظر قرار دهند تا ما نیز بتوانیم ثبت نام نماییم.

پ‌ن: نفت آنلاین با توجه به خواسته بی‌شمار مخاطبین مهمترین پیام‌ها را منتشر کرد و امیدواریم مسئولین هم رسیدگی نمایند.
 


کد مطلب: 20425

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20425/شرایط-ثبت-نام-سامانه-فارغ-التحصیلان-دانشگاهی-نداریم-مسئولین-یاری-کنند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir