تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
براساس تصمیم‌گیری‌های جدید مدیران نفتی در پایتخت انرژی کشور، از ورود کارکنان صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از استان‌های گیلان، مازندران و شهرهای اصفهان، اراک و مشهد به عسلویه ممانعت خواهد شد.
ممنوعیت ورود به عسلویه | نفت آنلاین
ممنوعیت ورود به عسلویه | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سیدپیروز موسوی، مدیرعامل این سازمان با اعلام این خبر گفت: با تصمیم‌گیری‌های قبلی در سطح وزارت نفت و ابلاغیه‌های وزیر درباره توقف موقت روند اجرایی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در پارس جنوبی، در هفته‌های جاری ورودی مسافر از فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس با کاهش ٧٠ درصدی همراه بوده که ما در این مدت برای نخستین بار پس از ساخت این فرودگاه شاهد کمترین حضور مسافر در یک هفته بوده‌ایم.

وی افزود: از بدو تأسیس فرودگاه خلیج فارس عسلویه تاکنون بیشترین حجم جابه‌جایی مسافر در یک هفته به ۱۲ هزار نفر و کمترین ۵ هزار نفر رسیده، در حالی‌ که در یک هفته اخیر این عدد به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده و به نوعی می‌توان گفت این عدد از بعد تأسیس فرودگاه بی‌سابقه بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: با توجه به ابلاغیه‌های صورت‌گرفته و محدودیت حضور کارکنان در دو هفته اخیر ۲۶ سورتی پرواز لغو شده است.
https://naftonline.ir/news/20422/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0