تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
۹ ماه پیش که موسی شاعری سکانداری شهرداری اهواز را برعهده گرفتند اگر در خصوص آینده اهواز سوال میشد پاسخی نمیتوانستیم به آن بدهیم اما به نگاه به عملکرد چند ماه گذشته شاعری میتوان امید و پیشرفت در آینده کلانشهر اهواز را مشاهده کرد.
مهندس موسی شاعری | شهردار موفق و جوان کلانشهر اهواز | نفت آنلاین
مهندس موسی شاعری | شهردار موفق و جوان کلانشهر اهواز | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین؛ یکی از بزرگترین دلایل عقب ماندگی شهر اهواز بعنوان بزرگترین شهر نفتی ایران عدم تعامل درست شهرداران سابق اهواز با مدیران نفتی برای احقاق حقوق شهر اهواز از منابع نفتی بوده است!

 اما گویا موسی شاعری شهردار جوان و کاربلد اهواز می تواند این فاصله و شکاف بزرگ را بردارد و  حق شهر را از منابع نفتی بدون جار و جنجال های رسانه ای بگیرد که تاکنون تعاملات با درایت وی موفق بوده است.

شاعری نشان داد دنبال حاشیه نیست و بدور از جنجال‌های سیاسی و رسانه ای بدنبال گرفتن سهم اهواز از نفت است‌.

همچنین سال‌ها بود شهر اهواز و شهرداری این شهر گریبانگیر سیاسی بازی  شده بود و این موضوع بر توسعه شهر اهواز تاثیر می‌گذاشت،اما امروز که در سخت‌ترین شرایط اقتصادی ۴۰ سال گذشته هستیم ، با تمامی کمبودهای مالی اما برنامه ریزی می‌توانیم به وضوح پیشرفت را در جای جای اهواز نفتخیز ببینیم.

۹ ماه پیش که ایشان سکانداری شهرداری اهواز را برعهده گرفتند اگر در خصوص آینده اهواز سوال میشد پاسخی نمیتوانستیم به آن بدهیم اما به نگاه به عملکرد چند ماه گذشته شاعری میتوان امید و پیشرفت در آینده کلانشهر اهواز را مشاهده کرد.

در روزهای که بسیاری از کارگران نفت و حفاری از پرداخت حقوق های عقب مانده خود گله مند بودند ، شاعری به مدیران ارشد شهرداری اهواز دستور داد حقوق مدیران و روسای شهرداری بعد از پرداخت حق و حقوق ماهیانه کارگران پرداخت شود و این موضوع در زمان وقت خود آنقدر در بین کارگران نفتی بازتاب داشت که آنها با خود میگفتند کاش ما نیز در سیستم نفت شاعری‌ها داشتیم.

در حالی که به آغاز سال ۱۳۹۹ نیز نزدیک می‌شویم خبرها حاکی از آن است که تمامی حقوق و عیدی کارگران شهرداری در پایان سال ۱۳۹۹ پرداخت شده است این در حالی است که در سال‌های گذشته کارگران شهرداری همیشه در پایان سال دغدغه پرداخت حقوق و مزایا داشتند.

در روزی که همه مردم استان خوزستان بالاخص خانواده بزرگ کارکنان صنعت نفت از شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان نگرانی داشتند ایشان بعنوان تنها مسئول خوزستانی با یک نامه خطاب به استاندار خوزستان خواستار قرنطینه شدن این استان شد و تمامی تلاش خود را جهت انجام این موضوع انجام داد ، شاید اگر مسئولین این استان در همان روز اول شیوع این ویروس در مقابل نامه شاعری نمی‌ایستادند قطعا میزان افراد مبتلا شده در این استان آن چیزی نبود که امروز شاهد آن هستیم.

در ماه‌های گذشته نیز صدها نفر از کارکنان صنعت نفت در جنوب ساکن کلانشهر اهواز همیشه با ارسال پیام به نفت آنلاین تصاویر و مطالبی از اقدامات خوب شهرداری اهواز برای ما ارسال میکردند و خواستار گذاشتن پستی در خصوص اقدامات خوب شهردار بزرگترین شهر نفتی جهان شدند.

نفت آنلاین  با انتشار این پست نشان داد همیشه هم منتقد مسئولین نیست و اگر مسئولی به نحو احسن وظیفه خود و خدمت رسانی خوبی به مردم انجام دهد از کار خوب آن حتما خواهیم نوشت.
https://naftonline.ir/news/20410/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0