تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
رئیس امور حقوقی و قراردادهای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از الکترونیکی شدن معاملات در سطح این شرکت خبر داد.
اخبار شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
اخبار شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمدرضا جلودارناصری اظهار کرد: به‌منظور ارتقای سطح خدمات و افزایش کیفیت و تسریع در انجام کار و مهم‌تر از آن شفافیت انجام معاملات برای پیمانکاران، همه مناقصه‌ها و مزایده‌های امور حقوقی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب الکترونیکی شد.

وی افزود: در همین زمینه، نخستین مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به‌منظور انجام خدمات فنی/ غیرفنی مورد نیاز خدمات پشتیبانی طرح بهینه‌سازی تأسیسات نفتی، روز ۲۵ اسفندماه به‌صورت الکترونیکی انجام و گشایش پاکات و قیمت‌های پیشنهادی به‌صورت برخط و الکترونیکی در محل کمیسیون معاملات مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار و برنده نیز مشخص شد.

رئیس امور حقوقی و قراردادهای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: در سال ۹۹ نیز درصدد هستیم افزون بر برگزاری الکترونیکی همه معاملات عمده، تعیین برنده معاملات متوسط و دستورکاری در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه خدمات پیمانکاری و مشاور نیز از طریق سامانه ستاد برگزار شود.

جلودارناصری یادآور شد: یکی از ملزومات مورد نیاز برای انجام این معاملات به‌صورت الکترونیکی، وجود زیرساخت‌های ارتباطی مناسب است که امیدواریم با سرعت بیشتری این بستر نیز فراهم شود.

ویگفت: از این پس پیمانکاران برای مشارکت در معاملات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب می‌توانند به‌صورت غیرحضوری و از طریق سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir درخواست خود را اعلام کنند.
 
https://naftonline.ir/news/20403/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0