کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاملات در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب الکترونیکی شد‬

26 اسفند 1398 ساعت 21:22

رئیس امور حقوقی و قراردادهای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از الکترونیکی شدن معاملات در سطح این شرکت خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمدرضا جلودارناصری اظهار کرد: به‌منظور ارتقای سطح خدمات و افزایش کیفیت و تسریع در انجام کار و مهم‌تر از آن شفافیت انجام معاملات برای پیمانکاران، همه مناقصه‌ها و مزایده‌های امور حقوقی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب الکترونیکی شد.

وی افزود: در همین زمینه، نخستین مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به‌منظور انجام خدمات فنی/ غیرفنی مورد نیاز خدمات پشتیبانی طرح بهینه‌سازی تأسیسات نفتی، روز ۲۵ اسفندماه به‌صورت الکترونیکی انجام و گشایش پاکات و قیمت‌های پیشنهادی به‌صورت برخط و الکترونیکی در محل کمیسیون معاملات مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار و برنده نیز مشخص شد.

رئیس امور حقوقی و قراردادهای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: در سال ۹۹ نیز درصدد هستیم افزون بر برگزاری الکترونیکی همه معاملات عمده، تعیین برنده معاملات متوسط و دستورکاری در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه خدمات پیمانکاری و مشاور نیز از طریق سامانه ستاد برگزار شود.

جلودارناصری یادآور شد: یکی از ملزومات مورد نیاز برای انجام این معاملات به‌صورت الکترونیکی، وجود زیرساخت‌های ارتباطی مناسب است که امیدواریم با سرعت بیشتری این بستر نیز فراهم شود.

ویگفت: از این پس پیمانکاران برای مشارکت در معاملات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب می‌توانند به‌صورت غیرحضوری و از طریق سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir درخواست خود را اعلام کنند.
 


کد مطلب: 20403

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20403/معاملات-شرکت-ملی-مناطق-نفت-خیز-جنوب-الکترونیکی-شد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir