تاریخ انتشارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
فرمانده ارشد شرایط اضطرار منطقه ویژه پارس گفت: محدودیت حضور کارگران، کنترل‌های بهداشتی حضور کارکنان و جلوگیری از حضور افراد متفرقه (میهمانان، گردشگران و ...) از برنامه‌های ابلاغی است که با همراهی مردم شریف محیط پیرامونی پارس جنوبی در حال انجام است.
ویروس کرونا | منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس | نفت آنلاین
ویروس کرونا | منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سیدپیروز موسوی دیروز (جمعه، ٢٣ اسفندماه) با همراهی مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت، شوراهای اسلامی شهر، مدیران صنعت نفت مستقر در منطقه و برخی از مسئولان محلی ضمن بازید از مراکز بهداشتی و درمانی ایجادشده در منطقه، با مردم شهرهای نخل تقی و عسلویه هم‌صحبت شد و ضمن ابلاغ سلام وزیر نفت به ایشان، بر آمادگی صنعت نفت برای همراهی با جامعه پیرامونی در مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا تاکید کرد.

وی گفت: تجهیزات لازم برای مراقبت و درمان کارکنان و در کنار آن مردم محیط پیرامونی در منطقه فراهم و برای شرایط اضطرار طبق دستور وزیر نفت هم‌اکنون ٣٠٠ تخت قرنطینه پیش‌بینی شده است.

بوهندی نجفی، رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه نیز ضمن قدردانی از حضور مدیران صنعت نفت بین مردم گفت: حضور امروز شما قوت قلب ما بود و امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم، شاهد کمترین اتفاق‌ها در این منطقه باشیم.

وی ضمن قدردانی از توجه وزیر نفت به شهرهای نخل تقی و عسلویه گفت: مردم همواره در کنار صنعت بوده‌اند و اگر خطری صنعت را تهدید کند، برای مردم هم یک تهدید محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، فرمانده ارشد شرایط اضطرار منطقه ویژه پارس، از مراکز کنترلی ورود و خروج افراد در سطح منطقه (گیت‌های مستقر حراست ارشد) و گیت‌های ایجادشده توسط گروه‌های مردمی بازدید کرد.
https://naftonline.ir/news/20390/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0