کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارکنان قراردادی مدت موقت حتما بخوانند؛

چند نکته مهم در خصوص ثبت‌نام نیروهای قراردادی مدت موقت در سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی وزارت نفت

23 اسفند 1398 ساعت 21:08

وزیر نفت دستورعمل «تسهیل شرایط ثبت‌نام کارکنان قرارداد مدت موقت در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» را به‌منظور فراهم آوردن فرصت و ایجاد انگیزه بیشتر برای استفاده بهینه و موثر از تجربیات و خدمات مفید و ارزنده کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت اواسط اسفندماه ابلاغ کرد.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ وزیر نفت دستورالعمل «تسهیل شرایط ثبت‌نام کارکنان قرارداد مدت موقت در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» را به‌منظور فراهم آوردن فرصت و ایجاد انگیزه بیشتر برای استفاده بهینه و موثر از تجربیات و خدمات مفید و ارزنده کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت اواسط اسفندماه ابلاغ کرد.

طبق ابلاغیه وزیر نفت «تمامی کارکنان قراردادی مدت موقت شاغل در صنعت نفت که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط با نیازها و رشته‌های اعلام‌شده صنعت نفت در «سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» هستند فارغ از نوع دانشگاه و بر اساس شرط معدل و حداقل ۵ سال سابقه کاری می‌توانند در سامانه مذکور ثبت‌نام کنند.

با توجه به ابلاغیه وزیر محترم نفت؛  انجمن صنفی نیروهای قراردادی مدت موقت با ارسال پیامی به نفت آنلاین از انجام اقدامات زیر در این خصوص ویژه کارکنان قراردادی مدت موقت متقاضی ثبت‌نام در این سامانه خبر داد که به شرح ذیل می‌باشند:

1⃣شرایط سنی با رایزنی صورت گرفته برای کارشناسی۴۰ سال و برای ارشد ۴۳ سال شده است و انجمن جهت حذف شرایط سنی تلاش کرده ولی تا کنون نتیجه ای نداشته است.

2⃣معدل کارشناسی۱۴ و کارشناس ارشد ۱۵ می باشد و همکاران انجمن دغدغه شما را از جهت کاهش معدل و کاهش مقطع تحصیلی به مدیران ذیربط  انتقال داده و منتظر اعلام نظر هستند.

3⃣مدرک زبان برای قراردادی ها هفته آینده حذف خواهد شد ولی مدرک آی سی دی ال باید اخذ گردد؛نکته مهم:برای اخذ مدرک آی سی دی ال تا هفته آینده و ویرایش شرایط صبر کنید و در صورت نیاز مهارت های پنجگانه ذکر شده در دفترچه راهنما را از مراکز دارای مجوز سازمان اداری استخدامی کشور و یا بنیاد آی سی دی ال اخذ نمایید؛ توجه کنید بدلیل اینکه اخذ این مدرک با هزینه همراه است، مجوز سازمان اداری استخدامی مراکز اعطای مدرک آی سی دی ال را حتما رویت کنید و مسئولیت این مورد به عهده شماست.

4⃣شرایط عملیاتی ها ممکن هست (تاکید میکنم ممکن هست) متفاوت اعلام شود چون  طبق قانون اکثرا جزء مشاغل حاکمیتی هستند و بر اساس اصل ۴۴ غیر قابل واگذاری هستند و می بایست فعالیت سمت های این مشاغل توسط نیروی رسمی یا مدت معین انجام گردد، بنابراین همکاران عملیاتی تا ابلاغ شرایط منتظر بمانند.

5⃣همچنین طرحی در وزارت وجود دارد که شامل حال همه  نیروهای قراردادی خواهد شد و ما هم منتظر تحقق این مورد هستیم.

6⃣ثبت نام در سامانه جذب به منزله معین شدن نیست و بنا به ظرفیت خالی سمت ها و پست های سازمانی موجود در محل کار شما انجام خواهد شد.

7⃣مرحله ارزیابی بعد از ثبت نام است که فراخوان خواهید شد و شامل ارزیابی تسلط شما به شغلی فعلی،تسلط به مهارت های پنجگانه آی سی دی ال و آشنایی با زبان تخصص شغل شما خواهد بود.

در پایان انجمن صنفی کارکنان قراردادی مدت موقت اعلام می‌کند که این موارد اخبار موثق موجود هستند و این انجمن به همکاران این امیدواری را خواهد داد در حد توان تا برقراری شرایط مناسب جهت ثبت‌نام در سامانه فعالیت خواهد کرد .


کد مطلب: 20386

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20386/چند-نکته-مهم-خصوص-ثبت-نام-نیروهای-قراردادی-مدت-موقت-سامانه-فارغ-التحصیلان-دانشگاهی-وزارت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir