تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: بر اساس برنامه تا ۲ سال آینده، ۲۲۵ هزار بشکه نفت میدان های گچساران، لالی بنگستان و منصوری از طریق واحدهای فرآورشی پیش ساخته فرآورش می شود.
فرآورش ۲۲۵ هزار بشکه نفت در مناطق نفتخیز جنوب با استفاده از واحدهای فرآورشی سیار
فرآورش ۲۲۵ هزار بشکه نفت در مناطق نفتخیز جنوب با استفاده از واحدهای فرآورشی سیار
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت ملی نفت ایران ؛ مهندس صادق فتح الهی روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه 1398 در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های فرآورشی نفت خام که در مجتمع آموزشی کوشک تهران برگزار شد گفت: پیش از این با مدل قراردادی B.O.O به ویژه در بحث جمع آوری گازهای همراه نفت پروژه انجام داده ایم که تنها از سوی شرکت ملی نفت ایران نظارت عالی صورت می گرفت.

وی با بیان اینکه مدل قراردادی B.O.O امری مشخص است گفت: اما به این معنا نیست که تمام زوایای آن مورد بررسی قرار نگرفته باشد، بلکه عمده ساختار آن مورد تایید است ولی هنوز نهایی نشده است.

مهندس فتح الهی با بیان این که ۴ پروژه فرآورش سیار نفت خام در مناطق نفت خیز طی ۲ سال آتی به اجرا در می آید، عنوان کرد: یکی از این پروژه ها سال گذشته آغاز شد و اکنون در مرحله انتقال به کشور است. ۳ پروژه دیگر تحت عنوان نمکزدایی گچساران ۴، بهره برداری و نمکزدایی لالی بنگستان و بهره برداری و نمکزدایی منصوری در دست اقدام هستند.

وی گفت: واحد نمکزدایی گچساران ۴، بهره برداری و نمکزدایی لالی بنگستان و بهره برداری و نمکزدایی منصوری به ترتیب داری ظرفیت ۱۱۰ هزار بشکه، ۴۰ هزار بشکه و ۷۵ هزار بشکه در روز است.

مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان این که در مدل قراردادی B.O.O،  از نظر فنی تمامی جوانب همچون سایر مدل قراردادها بررسی و از آن اطمینان حاصل می شود، اظهار داشت: تمامی موارد ایمنی نیز به دقت به تایید خواهند رسید.
https://naftonline.ir/news/20213/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0