تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
به همت كاركنان مديريت تعميرات تجهيزات و ماشين آلات فرآيندي:

بازسازی انواع لوله های جداری حفاری در نفت جنوب انجام شد

از ابتداي سال جاري تا كنون 1519 شاخه انواع لوله هاي جداري حفاري به همت كاركنان مديريت تعميرات تجهيزات و ماشين آلات فرآيندي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب تعمير و بازسازي شد.
بازسازی انواع لوله های جداری حفاری || نفت آنلاین
بازسازی انواع لوله های جداری حفاری || نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از نفت جنوب ؛  180 شاخه از اين لوله ها متعلق به شركت نفت مناطق مركزي و مابقي مربوط به معاونت حفاري شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب است كه تعمير آنها در كارگاه مركزي اهواز صورت پذيرفت.
 
لوله‌های جداری یکی از پرمصرف‌ترین کالاهای مورد نیاز حفاری چاه‌های نفت و گاز محسوب می شوند و  مديريت تعميرات تجهيزات و ماشين آلات فرآيندي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب یکی از معدود مجموعه های صنعتی کشور است که توانمندی بازسازی این لوله ها را در اختیار دارد.
 
همچنين در سال جاري در كارگاه مركزي اهواز،  2 عدد تيوبينگ هنگر به سفارش معاونت حفاري شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب و 410 كاهنده در سايزهاي مختلف جهت عمليات داخلي چاه براي شركت هاي بهره برداري نفت و گاز كارون و مارون و مديريت مهندسي و ساختمان شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب ساخته شد.
 
کارگاه مرکزی اهواز زیرمجموعه مديريت تعميرات تجهيزات و ماشين آلات فرآيندي است که دارای بخش های تراشکاری، تعمیر ماشین آلات و موتور، ساخت و جوشکاری، برق و سیم پیچی و  کارگاه تعمیرات شیرهای ایمنی است.
 
این کارگاه علاوه بر پشتیبانی گروه های تعمیرات اساسی مناطق نفت خيز جنوب، به سازمان های متقاضی شامل شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان، شرکت ملی حفاری ایران و دیگر شرکت های تابع وزارت نفت خدمات فنی تخصصی ارائه می دهد.
https://naftonline.ir/news/20205/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
همایون
بله این همه زحمت توسط نیروهای ارکان ثالث در کارگاه مرکزی اهواز کشیده میشه
از وزیر محترم نفت تقاضامندیم نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری اقدام نماید .
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهران
امکانات کارگاه مرکزی قبل از انقلاب ایجاد شد و بعد از انقلاب فعالیت آن به دلیل برون سپاری های فراوان ادارات به شدت کاهش یافته و این واحد بسیار مهم با کمترین ظرفیت خود کار می کند
0