کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین خبر در خصوص پرداخت پاداش تراز مالی به کارکنان نفت

26 بهمن 1398 ساعت 13:09

برخی از مخاطبین نفت آنلاین در خصوص زمان پرداخت پاداش تراز مالی به کارکنان شرکت ملی نفت ایران سوال کرده بودند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین برخی از مخاطبین این رسانه خبری در خصوص زمان پرداخت پاداش تراز مالی به کارکنان شرکت ملی نفت ایران سوال کرده بودند و از عدم اطلاع رسانی در این خصوص انتقاد کرده بودند.

به اطلاع مخاطبین عزیز می رساند ؛ رسالت نفت آنلاین اینگونه است تا چیزی در خصوص پرداخت هر گونه مزایایی به کارکنان قطعی نشود در مورد آن مطلب نخواهد گذاشت بخصوص موضوع پاداش تراز مالی و تا لحظه انتشار این خبر  هیچگونه اخبار موثقی در خصوص پرداخت این مبلغ به کارکنان شرکت ملی نفت ایران به دست ما نرسیده است و در صورت کسب اطلاعات بیشتر و موثق‌تر قطعا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

شایان ذکر است تاکنون بدستور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی معادل یک‌ماه حقوق و مزایا تحت عنوان حق الزحمه جبران خدمات به کارکنان رسمی ؛ قراردادی و پیمانکاری این شرکت اعطا شد . 

کارکنان شرکت ملی نفت ایران نیز با ارسال پیام های بی شمار به این رسانه خبری خواستار پرداخت پاداش تراز مالی همانند شرکت پالایش و پخش شدند.

پ ن : بسیاری از کارکنان نفت در چند ماه گذشته از انتشار اخبار مربوط به پاداش های کارکنان بشدت انتقاد و برخی نیز انتشار اخبار فوق را لازم دانسته اند . کسانی که مخالف بودند اعتقاد داشتند انتشار مبالغ پاداش کارکنان نفت موجب حساسیت سایر سازمان های دولتی خواهد شد و بسیاری از ارگان ها هستند که پاداش های کلان گرفته و اصلا آنها را رسانه ای نمی کنند. با توجه به اینکه این موضوع موافقین و مخالفینی دارد نفت آنلاین با انتشار یک نظرسنجی نظرات کارکنان نفت در این خصوص را جویا شد. انشالله با پایان زمان نظرسنجی قطعا بر اساس نظرات کارکنان عمل خواهیم کرد|| مخاطبین عزیز جهت شرکت در نظرسنجی اگر از تلفن همراه استفاده می کنند به پایین صفحه بروند و اگر از لپ تاپ یا رایانه استفاده می کنند نظرسنجی در سمت چپ وب سایت در دسترس می باشد.همچنین جهت دسترسی ساده تر به نظرسنجی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

شرکت در نظرسنجی
 


کد مطلب: 20176

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20176/آخرین-خبر-خصوص-پرداخت-پاداش-تراز-مالی-کارکنان-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir