کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان:

قرارداد میدان سهراب بزودی با یک شرکت ایرانی امضا می‌شود

سايت خبری شانا , 20 بهمن 1398 ساعت 14:36

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه جمع‌آوری و فرآورش گازهای همراه نفت در منطقه عملیاتی غرب کارون، از برنامه این شرکت برای احداث محلی برای نگهداری پسماندها در این منطقه نیز خبر داد و گفت: روند فعالیت‌های زیست‌محیطی در غرب کارون ادامه می‌یابد.


به گزارش نفت آنلاین جهانگیر پورهنگ امروز (یکشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه) در مراسم آغاز به‌ کار عملیات اجرایی ساخت کارخانه جمع‌آوری و فرآورش گازهای همراه نفت واحد بهره‌برداری غرب کارون، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر افزود: با اجرای این پروژه، روزانه ۵۰ میلیون فوت مکعب گاز برای مدت پنج سال در این کارخانه فرآورش خواهد شد.

وی با تاکید بر ادامه فعالیت‌های زیست‌محیطی در غرب کارون، ادامه داد: پروژه احداث محل نگهداری پسماندها با ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این منطقه اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: قرارداد میدان سهراب به‌زودی با یک شرکت ایرانی امضا می‌شود.

بر اساس این گزارش، شرکت نفت و گاز اروندان در قالب قرارداد فروش گازهای مشعل، قرارداد جمع‌آوری و شیرین‌سازی حدود ۵۰ میلیون فوت‌مکعب در روز از گازهای تولیدی واحد بهره‌برداری غرب کارون را با یک شرکت داخلی (شرکت مهندسی کاناز مشاور) امضا کرده است که پیرو این قرارداد، عملیات اجرایی ساخت کارخانه جمع‌آوری و فراورش گاز موضوع قرارداد، امروز (یکشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه) کلید خورد.

مدت زمان در نظر گرفته شده برای احداث این کارخانه ۱۸ ماه و قرار است برای مدت پنج سال، روزانه ۵۰ میلیون فوت‌مکعب گاز تحویل بخش خصوصی شود.


کد مطلب: 20134

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20134/قرارداد-میدان-سهراب-بزودی-یک-شرکت-ایرانی-امضا-می-شود

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir