تاریخ انتشارجمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵
شرکت ملی نفتکش ایران از بزرگترین شرکت های انتقال نفت خام در جهان می باشد.
اخبار استخدامی | نفت آنلاین
اخبار استخدامی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ با توجه به نفتخیز بودن کشورمان و لزوم جابجایی و صادرات نفت به سایر کشورها نیاز به یک شرکت بزرگ انتقال نفت از طریق دریا وجود داشت.

شرکت ملی نفتکش ایران با داشتن 42 سوپرتانکر از بزرگترین شرکت های انتقال نفت خام جهان می باشد.

این شرکت در سال 1334 تاسیس شده بود و مستقیما در قبل از انقلاب زیر مجموعه شرکت نفت ملی و بعد از انقلاب زیر مجموعه وزارت نفت بود.

در سال 1388 شرکت ملی نفتکش ایران به بخش خصوصی واگذار شد و به وزارت رفاه و تامین اجتماعی پیوست.همچنین تابستان امسال بود که مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از احتمال بازگشت این شرکت مهم به وزارت نفت خبر داده بود.

با توجه به ماهیت و جذاب بودن کار در نفتکش بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی کشورمان علاقمند به استخدام در شرکت ملی نفتکش ایران هستند.

البته کار در نفتکش سختی های خود را نیز دارد . از جمله این سختی ها دوری چند ماهه از خانواده ؛ خطرات دریا ؛ طوفان و ... را می توان نام برد.

از مهمترین خطرات کار در نفتکش بعنوان نمونه می توان به حادثه تلخ نفتکش سانچی اشاره کرد.

تا درج این خبر هنوز هیچگونه اطلاعیه ای از سوی شرکت ملی نفتکش مبنی بر استخدام در این شرکت منتشر نشده است و بعید میرسد در ماههای پایانی سال 1398 شرکت نفتکش قصد برگزاری آزمون استخدامی را داشته باشد.

این رسانه خبری با توجه به درخواست مخاطبین استخدامی خود به محض دریافت آخرین اطلاعات در خصوص برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران از طریق بخش استخدامی وب سایت نفت آنلاین اطلاع رسانی خواهد نمود.
https://naftonline.ir/news/20114/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0