تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری:

متراژ حفاری چاه های نفت و گاز در 10 ماه امسال از 132 هزار متر عبور کرد

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: متراژ حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور در 10 ماه امسال از 132 هزار متر عبور کرد.
اخبار صنعت حفاری | نفت آنلاین
اخبار صنعت حفاری | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران محمد آل خمیس با بیان اینکه از این متراژ حفاری 12 هزار و  686 متر مربوط به آذرماه است،
 افزود: از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه عملیات حفر و تکمیل 96 حلقه چاه به اتمام رسید.
 
وی با اشاره به اینکه از این تعداد چاه نیز 12 حلقه در آذرماه تکمیل و برای بهره برداری در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفت، اظهار کرد: از مجموع چاه های حفر شده در سال جاری دو حلقه اکتشافی، 35 حلقه توسعه ای توصیفی و 59 حلقه تعمیری بوده است. 

آل خمیس گفت: از چاه های مورد اشاره  70 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب،  13 حلقه در شرکت نفت فلات قاره،  دو حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی،  سه حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، شش حلقه در قالب پروژه ای و دو حلقه در حوزه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر گردید.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری افزود: در 10 ماه گذشته کارکنان سختکوش این شرکت در نتیجه تلاش شبانه روزی و هم افزایی با شرکت‌ های متقاضی، حفاری 9 حلقه چاه نفت و گاز را  89 روز زودتر از برنامه ابلاغی انجام و تحویل در اختیار کارفرما قرار دادند.
https://naftonline.ir/news/19983/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0