تاریخ انتشارسه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
در ایام پایانی سال موضوع دریافت عیدی و رقم آن برای کارکنان دولت حائز اهمیت است؛ مبلغی که بر مبنای خاصی محاسبه و معمولا همراه با حقوق بهمن ماه پرداخت می‌شود.
کارکنان رسمی و قراردادی نفت | نفت آنلاین | عکس از شانا
کارکنان رسمی و قراردادی نفت | نفت آنلاین | عکس از شانا
به گزارش نفت آنلاین ؛ در ایام پایانی سال موضوع دریافت عیدی و رقم آن برای کارکنان دولت حائز اهمیت است؛ مبلغی که بر مبنای خاصی محاسبه و معمولا همراه با حقوق بهمن ماه پرداخت می‌شود.
 
برای سال جاری طبق آنچه که در بودجه پیش‌بینی شد، دولت عیدی یک میلیون و ۷۸ هزار تومانی را برآورد کرده بود و البته آخرین پیگیری‌ها نیز از این حکایت دارد که همچنان این رقم پابرجاست ولی در نهایت باید هیات دولت رقم عیدی را بررسی و تصویب کند که معمولا تفاوت چندانی نخواهد داشت.

  مبلغ عیدی براساس میزان امتیاز و همچنین ضریب حقوق شاغلان تعیین می‌شود.

براساس ماده (۷۵) قانون مدیریت خدمات کشوری میزان امتیاز عیدی برای هر سال ۵۰۰۰ است و از سوی دیگر هیات وزیران هر ساله ضریب حقوق را برای مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری مشخص می‌کند و از ترکیب این دو، عیدی کارکنان تعیین می‌شود، ولی در نهایت در روزهای پایانی سال هیات وزیران میزان عیدی را بررسی و رقم آن را نهایی می‌کنند.

دولت برای سال آینده نیز حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای عیدی کارکنان پیش‌بینی کرده است.

عیدی کارکنان از سال ۱۳۹۰ که ۳۵۰ هزار تومان بود تا سال جاری که  به یک میلیون و ۷۸ هزار تومان امی‌رسد، حدود ۷۲۸ هزار تومان افزایش داشته است.
 
عیدی کارکنان از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۹



میزان و مبلغ عیدی پرداختی به کارکنان قراردادی و رسمی صنعت نفت نیز بر اساس عیدی پرداختی به سایر کارکنان دولت می باشد / لازم به ذکر مجدد است عیدی پرداختی به کارکنان قراردادی مدت موقت مانند سال های گذشته بصورت کارمندی می باشد.
https://naftonline.ir/news/19971/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
جمال
والا موقع پاداش ما را کارگری حساب می کنند و با پیمانکاری ها یکسان هستیم اما موقع عیدی دادن کارمند هستیم. آه و نفرین کارگران ؛دامن خانواده مسولانی که تصمیم می گیرند را رها نمی کند.خدایا ظلم تا کی
feedback
Iran, Islamic Republic of
اخه کارمند قراردادی که تامین اجتماعی هست چرا باید عیدی کارمندی دریافت کنه ؟؟
feedback
United States
ای کاش دزدان... دروغگویان... ریا کاران و پخمگان دست از سر ثروت مملکت و مردم بر دارند چرا و چگونه شما هم کمک میکنید به چپاولگران مملکت؟؟
feedback
United Arab Emirates
مرتضی
ای کاش یه مسئول منصف گیربیادکه این مشکل نیروهای قراردادی روحل کنه چراوچطوریک کارگرقراردادی که تابع قانون کارهست عیدی کارمندی دریافت می کنه ؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
داریوش
سلام چرا تا کنون پرونده های تکمیل شده ایثارگران که مورد بند ۷۸ قانون قرار گرفته وبرای ایثارگران که مدرک بالینی ندارمصوب شده وهشت ماه از تکمیل پرونده ها گذشته خبری نیست تا کی بازد به این افراد که بعداز چهل سال مشکلات جبهه را دارند وقعی نمیگذارید
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا ظلمی تا حالا بدتر ظلمی که به قراردادی ها کردن ندیدم خداوند خودتت قضاوت کن
feedback
Iran, Islamic Republic of
گریه
همه چی مال شما باشه نفت ,پول نفت ,استخدام, زمین و زمان و اسمون ما هیچی نمی خوایم شما تو رفاه باشید دستم بشکنه که به شما رای دادم
0