تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
حجت الاسلام و المسلمین مرادی از بازداشت فردی با ادعای اعمال نفوذ در استخدام یک شرکت پتروشیمی ماهشهر خبرداد.
اخبار ماهشهر | نفت آنلاین
اخبار ماهشهر | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ خبرگزاری میزان نوشت:حجت الاسلام و المسلمین مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان  گفت: فردی که با ادعای اعمال نفوذ بعنوان استخدام در یک شرکت پتروشیمی ماهشهر از افراد متقاضی کار طلب رشوه می‌کرد، بازداشت شد.

وی گفت: در پی انتشار ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی که در آن مردی برای اعمال نفوذ در استخدام یکی از نزدیکان فرد مقابل در یک شرکت پتروشیمی طلب رشوه کرده بود، این موضوع در دستور کار دادستانی ماهشهر قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در ادامه بیان کرد: این فرد دیشب با حضور در دادسرا تفهیم اتهام شد و در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات قضایی  در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی عنوان کرد: در رسیدگی به این پرونده فردی به اتهام رشوه از متهم به دستگاه قضایی شکایت کرده است و همچنین طبق تحقیقات انجام شده این فرد از تعدادی شهروندان وجوهی را به همین عنوان دریافت کرده است که در حال بررسی است.
 
وی اضافه کرد: تا کنون هیچ گونه ارتباطی بین این متهم و مجموعه پتروشیمی و یا سایر نهادها کشف نشده است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پایان گفت: چنانچه افرادی از او شاکی هستند و مستنداتی دال بر پرداخت وجه به این عنوان را دارند می توانند به دادستانی ماهشهر مراجعه و شکایت خود را مطرح کنند.
https://naftonline.ir/news/19936/
منبع : خبرگزاری میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0