کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قابل توجه متقاضیان کار در عسلویه

چگونه در عسلویه استخدام شویم ؟

26 دی 1398 ساعت 16:41

عسلویه قطب گازی کشور است و بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقمند به استخدام در شرکت های نفت و گاز این شهر هستند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ عسلویه قطب گازی کشور است و بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقمند به استخدام در شرکت های نفت و گاز این شهر هستند.

به جرات می توان گفت وقتی در سطح کلان نام اقتصاد ایران می آید ؛ عسلویه را می توان یکی از قطب های اصلی اقتصادی کشور نامید.

شرکت های بزرگ نفتی و زیر مجموعه وزارت نفت  مانند سازمان اقتصادی ویژه انرژی پارس ؛ مجتمع گازی پارس جنوب و ... در این شهر وجود دارند.

با توجه به این موارد ذکر شده بسیاری از متخصصین و فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور علاقمند ورود به صنایع نفت و گاز عسلویه هستند.

ورود و استخدام در شرکت های زیر مجموعه نفت در عسلویه از طریق آزمون های استخدامی وزارت نفت می باشد اما شرکت های خصوصی تامین نیرو نیز در این شهر وجود دارند که بصورت پروژه ای مشغول به فعالیت هستند و گهگاهی آگهی های استخدامی مربوط به خود را منتشر می نمایند.

این رسانه خبری با توجه به درخواست مخاطبین؛ اخبار استخدامی صنعت نفت و انرژی را بخصوص اخبار و آگهی های استخدامی در شهرستان عسلویه را همیشه در قسمت اخبار استخدامی پورتال نفت آنلاین منتشر خواهد کرد.

امید است با رصد اخبار استخدامی و درج آنها در بخش استخدامی وب سایت نفت آنلاین ؛ بتوانیم خدمتی به فارغ التحصیلان دانشگاهی و علاقمندان به مشاغل صنعت نفت ؛ گاز و پتروشیمی در سراسر کشور بنماییم.

جهت ورود به بخش استخدامی ما بر روی لینک زیر کلیک نمایید:


ورود به بخش اخبار استخدامی


همچنین مخاطبین عزیز می توانند اخبار استخدامی نفت آنلاین را در استوری پیج اینستاگرام رسمی ما نیز دنبال نمایند؛عضویت از طریق لینک زیر:
https://www.instagram.com/naftonline


کد مطلب: 19908

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19908/چگونه-عسلویه-استخدام-شویم

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir