تاریخ انتشارجمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
با توجه به اینکه حقوق و دستمزد کارکنان پیمانکاری نفت بصورت کارگری است تمامی موارد مورد اشاره توسط عضو شورای عالی کار جهت کارکنان پیمانکاری صنعت نفت نیز اجرا خواهد شد.
عکس ارسال شده توسط مخاطبین نفت آنلاین
عکس ارسال شده توسط مخاطبین نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ علی خدایی عضو شورای عالی کار و نماینده کارگران در این شورا ، در مورد زمان پرداخت عیدی کارگران گفت: معمولا عیدی کارگران پایان سال اسفند ماه پرداخت می‌شود، اما منعی ندارد که با حقوق بهمن نیز پرداخت شود، اما مهلت قانونی برای عیدی همان اسفند ماه است. 

وی در مورد میزان عیدی کارگران در سال جاری گفت: میزان عیدی هر سال به نسبت حداقل دستمزد کارگران تعیین می‌شود یعنی دو برابر حقوق پایه به شرط این که از سه برابر حد اقل مزد تجاوز نکند که امسال حداقل عیدی کارگران دو برابر حداقل دستمزد کارگران یعنی به میزان 3 میلیون و 32 هزار تومان و حداکثر عیدی 4 میلیون و 548 هزار تومان خواهد بود.

عضو شورای عالی کار و نماینده کارگران در مورد میزان حداقل دستمزد کارگران در سال جاری گفت: حداقل دستمزد امسال یک میلیون و 516 هزار تومان است.

خدایی در مورد جلسات کمیته مزد کارگران گفت: قرار بود دوشنبه این هفته جلسه کمیته مزد برگزار شود که به خاطر همزمانی با مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی برگزار نشد و به شنبه هفته آینده موکول شد.

وی تاکید کرد: سومین جلسه کمیته مزد کارگران هفته آینده برگزار می‌شود، اما هنوز جلسات اصلی شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد در سال آینده تشکیل نشده است.

پ ن : با توجه به اینکه حقوق و دستمزد کارکنان پیمانکاری بصورت کارگری است تمامی موارد مورد اشاره جهت کارکنان پیمانکاری صنعت نفت نیز اجرا خواهد شد / کارکنان قراردادی مدت موقت نفت نیز همانند سال های گذشته عیدی پایان سال آنان بصورت کارمند و همانند کارکنان رسمی نفت پرداخت خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/19852/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
سلام ،
لطفا بررسی کنید چرا تعدادی از نیروهای پیمانکاری پخش هرمزگان حداقل حقوق را باید بگیرند و برخی بیشتر بگیرند
آیا نباید عدالتی باشد
فریادرسی در وزارت نفت نیست؟
به داد ما برسید لطفا
هر چی میگیم فقط وعده وعده وعده
feedback
Iran, Islamic Republic of
جمال الدین
سلام
این یه خیانت بزرگ به نیروهای مظلوم و زحمتکش قراردادمدت موقت است تا کی میخواهین به داد این نیروها برسین دارن با بدبختی گذران زندگی می کنن اون از بیمه تکمیلی.. آیتم های حقوقی که هر دوسه ماه یکی حذف میشه اون هم از وضیعت رفاهی که وعدهای غذا شده یکی و مزایا و اضافه کاری ها که کم شده و حالا هم عیدی که باز کارمندی پرداخت میشه اگه این خیانت نیست میشه یه لطف کنین بگین اسمش چیه خدا به داد این نیروها برسه
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
اگر کارمندیم پس چرا هیچ گونه مزایای کارمندی به قراردادیهای مدت موقت پرداخت نمیکنین
تا کی میخواین با زندگیمون بازی کنیین
میسپاریمتون به خدای قاصم الجبارین
feedback
Japan
ما بعضی از کارکنان ارکان ثالث پالایشگاه نهم فاز۱۲منطقه ویژه پارس جنوبی هنوز عیدی سال 98 خود رو نگرفتیم .حکم قضایی هم آوردیم.واقعا دیگه نمی دونیم چکار کنیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
قراردادموقت
ما قراردادها کجامون کارمندیه،عیدی کارمندی میگیریم رسمی فقط کارمنده ،یعنی نابود شدیم ما قراردادیها
feedback
United Arab Emirates
مجید
بمیر با این خبرت اشفند پرداخت میشه اونم تا پایان
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا بمیره .این بمیره کی این همه خبر خوب به ما بده .این اخبار رو ما فقط رو کاغذ و فضای مجازی میبینیم پس کی اجرا میشن امسال مثل سالهای قبل کف عیدی مال پیمانکاره
feedback
United States
Mahmoud
ما نیروهای پیمانکاری به امان خدا رها شده ایم فقط وعده سر خرمن آقای وزیر گاه گاهی بگوش می‌رسد
از خدا بترسید
ظلم پایدار نمی ماند
0