کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار کوتاه نفت‌آنلاین از آخرین تحولات نفتی ایران و جهان؛

18 دی 1398 ساعت 23:52

مهمترین اخبار کوتاه ایران و جهان را در زمینه نفت ، گاز و پتروشیمی در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.


◀️شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری به‌منظور ایمن‌سازی تاسیسات، خطوط و چاه‌ها بیش از ۱۵ هزار مورد ضخامت‌سنجی را از ابتدای امسال تاکنون انجام داده که نسبت به‌مدت مشابه پارسال، ۵۰ درصد افزایش داشته است.

◀️بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی بود.

◀️تفاهم‌نامه همکاری مناطق نفتخیز جنوب و آبفار خوزستان برای آبرسانی به غیزانیه اهواز امضا شد.

◀️براساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ شرکت ملی نفت ایران مکلف است چهارمیلیون تن مواد اولیه قیررایگان از محل خوراک تحویلی به پالایشگاه‌ها تأمین و به صورت ماهانه در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار دهد.

◀️مدیریت بحران اصفهان:استفاده از سوخت مازوت (نفت کوره) در واحدهای صنعتی و تولیدی استان حتی در شرایط معمول و روزهای با هوای سالم نیز ممنوع است و باید برخورد قاطع با متخلفان در این زمینه صورت گیرد.

◀️مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه : بزرگترین انبار نفت شمال‌غرب کشور که در ارومیه قرار دارد، به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

◀️مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان با امام جمعه  خرمشهر دیدار و گزارشی از اقدامات این شرکت در مقابله با سیلاب به ایشان داد. 

◀️در راستاي همكاري هاي مشترك میان صنعت و دانشگاه، همایش علمي پژوهشی با عنوان « طرح كلان كاربرد ژئومكانيك در اكتشاف منابع هيدروكربني و فناوري هاي نوين حفاري» در شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد.

◀️شرکت دولتی نفت قطر اعلام کرد، قراردادی ۱۵ ساله برای عرضه سالانه ۳ میلیون تن ال ان جی به کویت به امضا رسانده است.

◀️به طور متوسط ۱۴ کشور عضو سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) در ماه گذشته میلادی ۲۹.۵ میلیون بشکه در روز نفت تولید کرده اند که این رقم ۵۰ هزار بشکه کمتر از ماه نوامبر است.

◀️بلومبرگ:خریداران نفت نگران‌ هستند پیامدهای بحران ناشی از ترور فرماندهان نظامی ایران و عراق به دست آمریکا، بر عرضه نفت عراق تأثیر بگذارد.

◀️شرکت آمریکایی شورون کارکنان غیرعراقی فعال در شمال عراق را از این کشور خارج کرد.


کد مطلب: 19848

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19848/اخبار-کوتاه-نفت-آنلاین-آخرین-تحولات-نفتی-ایران-جهان

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir