تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: ایمن سازی خطوط لوله و چاهها و حفظ و نگهداری تاسیسات از اولويت هاي اصلي اين شركت است.
شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری | نفت آنلاین
شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛  مهندس ابراهيم پيرامون در چهارمین جلسه صبحگاهی واحدهای  عملیاتی که در واحد بهره برداری مارون۲ برگزار شد، بر رفع مشکلات تعمیراتی تجهیزات واحدهای عملیاتی و اخذ مجوزهای لازم در اين خصوص تاکید نمود. وي هدف از تشکیل جلسات دوره ای در واحدهای عملیاتی را بررسی تنگناهای مرتبط با تولید، عملیات، خدمات رفاهی و منابع انسانی بر شمرد و  افزود: همه مسئولان حاضر در این زمینه پاسخگویی لازم را خواهند داشت.

مهندس پیرامون، تنوع واحدهای عملیاتی و تولیدی، وجود تلمبه خانه های انتقال نفت، و تاسیسات مرتبط با مایعات گازی و نفتا در ماهشهر و پتروشیمی ها را از ویژگی های خاص این شركت برشمرد و بر لزوم پیشبرد ایمن سازی خطوط صادراتی نفت و انتقال مايعات گازی تاکید نمود. در این ‌جلسه، دکتر خدری رئیس جدید بهداشت و درمان نفت آغاجاری به ارائه نظرات خود در حوزه سلامت و درمان پرداخت و در ادامه جلسه نیز، روسای  واحدهای عملیاتی و تعمیراتی به  بیان مسائل حوزه کاری خود پرداختند.
https://naftonline.ir/news/19785/
منبع : روابط عمومی نفت و گاز آغاجاری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0