کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آگهی استخدام در شرکت پتروشیمی شازند سال 1398

8 دی 1398 ساعت 13:24

شرکت پتروشیمی شازند در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال و در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف کمک به ایجاد اشتغال پایدار استخدام نماید.


به گزارش نفت آنلاین ؛ شرکت پتروشیمی شازند در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال و در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف کمک به ایجاد اشتغال پایدار، بر اساس ضوابط، مقررات و آئین نامه استخدامی خود، از بین داوطلبان واجد شرایط، تعدادی نیروی انسانی در مقاطع تحصیلی، دیپلم و مشاغل تخصصی بومی شهرستان شازند )شهرها و روستاهای تابع شهرستان(، فوق دیپلم و لیسانس به صورت استانی )استان مرکزی( جذب نماید.

متقاضیان پس از کسب موفقیت در آزمون های کتبی و روانشناختی همچنین مصاحبه فنی و تخصصی و معاینات پزشکی بهکار گمارده خواهند شد.
 


*متقاضیان ثبت نام در ردیف های 1 و 2 الزاماً می بایستی بومی استان مرکزی باشند *متقاضیان ثبت نام در ردیف های 3 و 4 الزاماً می بایستی بومی شهرستان شازند)شهرها و روستاهای تابعه(باشند * مالک تشخیص بومی بودن، محل تولد، صدور شناسنامه و محل تحصیل 4 سال متوالی ، فرزندان کارکنان * قرارداد کار پذیرفته شدگان، با شرکت تأمین نیروی طرف قرارداد پتروشیمی شازند، منعقد خواهد شد.

مشاهده و دانلود دفترچه آزمون استخدامی پتروشیمی شازند و شرایط پذیرش بصورت کامل


کد مطلب: 19762

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19762/آگهی-استخدام-شرکت-پتروشیمی-شازند-سال-1398

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir