تاریخ انتشارشنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
بسیاری از داوطلبان استخدامی نفت از نحوه استخدام در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب سوال کرده بودند.
اخبار استخدامی | نفت آنلاین
اخبار استخدامی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب یکی از بزرگترین شرکت های نفتی خاومیانه و بزرگترین شرکت تولید کننده نفت ایران است.

مرکز این شرکت در شهرستان اهواز قرار داد . شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حدود 80 درصد نفت و 16 درصد از گاز ایران را تولید می کند.

شرکت نفت و گاز کارون، مارون، گچساران، آغاجاری و مسجدسلیمان از شرکت های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.

با توجه به اینکه این شرکت بزرگترین و مهمترین شرکت نفتی ایران است بسیاری از فارغ الاتحصیلان دانشگاهی تمایل به اشتغال و استخدام در این شرکت را دارند.

استخدام در این شرکت از طریق آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران است. آخرین بار آزمون استخدامی NIOC در سال 1392 برگزار شد و داوطلبان همچنان در انتظار برگزاری آزمون استخدامی نفت هستند.

در سال 1396 و در قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ؛ وزارت نفت از برگزاری آزمون استخدامی 2500 نفری خبر داده بود . آگهی استخدام 2500 نفری نفت پاییز همان سال منتشر شد اما با حکم دیوان عدالت اداری این آزمون تا برطرف کردن برخی از شرایط تبعیض آمیز لغو شد و تا به امروز داوطلبان همچنان در انتظار برگزاری آزمون استخدامی هستند.

این رسانه خبری به محض انتشار کوچکترین اخبار رسمی در خصوص استخدام در وزارت نفت و سایر شرکت های تابعه از طریق پورتال ؛ پیج اینستاگرام و کانال تلگرام رسمی خود اطلاع رسانی خواهد کرد.
 
آخرین اخبار موثق از آزمون های استخدامی نفت را در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام نفت آنلاین دنبال نمایید ، عضویت از طریق لینک های زیر:

عضویت در پیج اینستاگرام
عضویت در کانال تلگرام
https://naftonline.ir/news/19758/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
فرزین نعیمی
درصورتی که متولد67ورشته فوق لیسانس ریاضی وآمارولیسانس مدیریت بازرگانی خواستیدممنون میشیم ازطریق واتس آپ هم اطلاع دهید
0