کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چگونه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب استخدام شویم؟

7 دی 1398 ساعت 15:27

بسیاری از داوطلبان استخدامی نفت از نحوه استخدام در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب سوال کرده بودند.


به گزارش نفت آنلاین ؛ شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب یکی از بزرگترین شرکت های نفتی خاومیانه و بزرگترین شرکت تولید کننده نفت ایران است.

مرکز این شرکت در شهرستان اهواز قرار داد . شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حدود 80 درصد نفت و 16 درصد از گاز ایران را تولید می کند.

شرکت نفت و گاز کارون، مارون، گچساران، آغاجاری و مسجدسلیمان از شرکت های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.

با توجه به اینکه این شرکت بزرگترین و مهمترین شرکت نفتی ایران است بسیاری از فارغ الاتحصیلان دانشگاهی تمایل به اشتغال و استخدام در این شرکت را دارند.

استخدام در این شرکت از طریق آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران است. آخرین بار آزمون استخدامی NIOC در سال 1392 برگزار شد و داوطلبان همچنان در انتظار برگزاری آزمون استخدامی نفت هستند.

در سال 1396 و در قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ؛ وزارت نفت از برگزاری آزمون استخدامی 2500 نفری خبر داده بود . آگهی استخدام 2500 نفری نفت پاییز همان سال منتشر شد اما با حکم دیوان عدالت اداری این آزمون تا برطرف کردن برخی از شرایط تبعیض آمیز لغو شد و تا به امروز داوطلبان همچنان در انتظار برگزاری آزمون استخدامی هستند.

این رسانه خبری به محض انتشار کوچکترین اخبار رسمی در خصوص استخدام در وزارت نفت و سایر شرکت های تابعه از طریق پورتال ؛ پیج اینستاگرام و کانال تلگرام رسمی خود اطلاع رسانی خواهد کرد.
 

آخرین اخبار موثق از آزمون های استخدامی نفت را در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام نفت آنلاین دنبال نمایید ، عضویت از طریق لینک های زیر:

عضویت در پیج اینستاگرام
عضویت در کانال تلگرام


کد مطلب: 19758

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19758/چگونه-شرکت-ملی-مناطق-نفتخیز-جنوب-استخدام-شویم

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir