تاریخ انتشارجمعه ۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان به همراه معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، پنجشنبه ۵ دی، از مناطق دچار آبگرفتگی شهرستان خرمشهر بازدید کردند.
جهانگیر پورهنگ | شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
جهانگیر پورهنگ | شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس جهانگیر پورهنگ با بیان اینکه تجهیزات و ماشین آلات شرکت نفت و گاز اروندان، ناوگان امداد رسانی دستگاه های اجرایی خرمشهر را دو برابر کرده و تاثیر بسزایی در سرعت بخشیدن به روند رفع آبگرفتگی ها داشته است، گفت: تعامل خوب و سازنده ی شرکت نفت و گاز اروندان با فرمانداری، شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی خرمشهر باعث شده تا بخش زیادی از مشکلات ساکنین محترم مناطق دچار آبگرفتگی، مرتفع و زندگی روزمره، روال عادی خود را پیش بگیرد‌.

وی با تاکید بر اینکه خدمات رسانی تا زمان عادی شدن کامل شرایط ادامه خواهد داشت، اذعان داشت: بنابر دستور اکید وزیر نفت و پیگیری مداوم نمایندگان وزارتخانه و شرکت ملی نفت ایران، هماهنگی های لازم جهت حضور فعال کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان در منطقه انجام و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز تامین گردیده. 

مهندس پورهنگ یادآور شد: یک دستگاه پمپ با ظرفیت ۸ هزار متر مکعب آب در روز، ۸ دستگاه لجن کش و تعدادی خودرو نیمه سنگین و سنگین را برای خدمات رسانی مستقر کردیم و در صورت نیاز، هرآنچه لازم باشد را تامین خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان در پایان از انجام شن ریزی گسترده و خرید چندین دستگاه پمپ در راستای تسهیل دسترسی و انجام خدمات در برخی مناطق خرمشهر نیز خبر داد‌.
https://naftonline.ir/news/19737/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0