تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
استاندار خوزستان خبر داد:

حفارمردان مامور نجات کارون شدند

استاندار خوزستان گفت: مدیریت مقابله با پیامدهای ناشی از بارندگی های سیل آسا و دفع آب های سطحی در شهرستان کارون که به دنبال بارندگی های سیل آسای دوشنبه گذشته در استان حادث گردید به شرکت ملی حفاری ایران واگذار شد.
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ دکتر  غلامرضا شریعتی بامداد چهارشنبه ( 27 آذر ماه ) به هنگام بازدید از موقعیت کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون گفت: با توجه به پیش بینی ها و هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان، بلافاصله مدیریت بحران استان تشکیل جلسه و در خصوص مواجهه با پیامدهای احتمالی بارندگی ها، وظایف هر یک از دستگاه های اجرایی و شرکت ها تعریف و ابلاغ گردید. 

وی با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند شرکت ملی حفاری ایران در جریان سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال افزود: در این نشست که با حضور اعضای ستاد بحران، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی  در سیلاب پیشین خوزستان تشکیل شد، مدیریت مقابله با عوارض ناشی از سیلاب و جمع آوری و دفع روان آب های سطحی در شهرستان کارون که زندگی شهروندان منطقه را با مشکل مواجه نموده به مهندس سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران محول شد. 

شریعتی با بیان اینکه برنامه ریزی و تقسیم کار ستاد بحران در مهار آب های سطحی استان به موقع صورت گرفت، اظهار کرد: شهرستان کارون بر اثر بارندگی های اخیر در شرایط سخت قرار گرفته که این ستاد پس از برنامه ریزی اداره کل راه و شهر سازی، امور شهرداری ها، معاونت آب و برق خوزستان ، فولاد خوزستان و توسعه نیشکر را برای حل مشکلات این شهرستان مامور که زیر نظر شرکت ملی حفاری ایران نسبت به جمع آوری و دفع هر چه سریعتر روان آب ها اقدام نمایند. 

استاندار خوزستان فعالیت های چند ساعت گذشته شرکت ملی حفاری ایران در  منطقه کوت عبدالله را بسیار با ارزش دانست و گفت: برنامه تعریف شده از سوی شرکت ملی حفاری ایران در  اجرای صحیح و اصولی مسئولیت های اجتماعی قابل تحسین می باشد.


استقرار دو دستگاه پمپ پرفشار و احداث 800 متر خط لوله برای تخلیه آب های سطحی شهرستان كارون

همچنین مهندس سید عبداله موسوی بامداد امروز چهارشنبه در تشریح فعالیت های این شرکت در پی بارش های اخیر در استان خوزستان گفت: پس از تشکیل ستاد بحران استان خوزستان مسئولیت تخلیه آب های سطحی شهرستان کارون به این شرکت واگذار شد.

وی برآیند جلسه ستاد بحران را تشکیل دو کمیته برای کنترل روان آب های شهرستان اهواز و کارون دانست و افزود: با تقسیم وظایف دستگاه های اجرایی، ادارات کل راه و شهر سازی، امور شهرداری ها، معاونت آب و برق خوزستان ، فولاد خوزستان و توسعه نیشکر تحت مدیریت شرکت ملی حفاری ایران در این منطقه مستقر شدند.

موسوی فعالیت های این شرکت را در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و رضایتمندی مردم عنوان و اظهار کرد: علاوه بر استقرار پمپ تراک ها تعدادی پمپ های رودخانه ای نیز به منطقه کوت عبدالله انتقال و در حال تخلیه آب از خیابان ها و مناطق مسکونی می باشند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در جهت شتاب بخشی در کار  و ارایه خدمات در راستای مسئولیت های اجتماعی، این شرکت نسبت به بسیج تجهیزات، امکانات و اعزام  متخصصان خود برای حل تبعّات ناشی از بارندگی و بروز سیلاب اقدام کرده است.

 
https://naftonline.ir/news/19661/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
داریوش
دمتون گرم پرسنل حفاری
0