کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعتراض به میزان فرانشیز کسر شده از فاکتورها

گله‌مندی کارکنان قراردادی مدت موقت از خدمات بیمه دانا تمامی ندارد!

26 آذر 1398 ساعت 21:31

برخی از کارکنان قراردادی مدت موقت با ارسال تصاویر فاکتورهای پرداختی بشدت از میزان فرانشیز کسر شده توسط بیمه دانا اظهار گله مندی کردند!!!


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛برخی از کارکنان قراردادی مدت موقت با ارسال تصاویر فاکتورهای پرداختی بشدت از میزان فرانشیز کسر شده توسط بیمه دانا اظهار گله مندی کردند!!!

بررسی برخی از فاکتورهای مخاطبین نشان میدهد که در برخی موارد این شرکت بیمه بین ۵۰ تا ۷۰ درصد از مبلغ کل فاکتور فرانشیز کم کرده، این در حالی است که بر اساس قرارداد سقف فرانشیز کسر شده برای هر درمان حداکثر ۲۰ درصد است .تصویر پیوستی فاکتور ارسالی توسط یکی مخاطبین نفت آنلاین بخوبی نشان می‌دهد از یک فاکتور ۳ میلیون تومانی حدود ۲ میلیون تومان فرانشیز کسر شده است!!!!

به گفته مخاطبین در پنل کاربری اعضا در سایت بیمه دانا نیز هیچگونه اطلاع رسانی دقیقی در خصوص چرایی میزان بالای فرانشیز کسر شده از برخی از فاکتورها نیز توضیح داده نشده است!

با توجه به این موضوع  نیروهای قراردادی مدت موقت خواستار شفاف سازی و اطلاع رسانی بیمه دانا در خصوص میزان بالای فرانشیز کسر شده از برخی فاکتورهای درمانی این دسته از کارکنان شدند.

در پایان این نکته قابل ذکر است با توجه به اینکه تعداد بالایی از کارکنان قراردادی مدت موقت و خانواده های آنان در سراسر کشور تحت پوشش این شرکت بیمه دانا هستند، و ماهیانه از هر نفر حدود ۱۰۰ هزارتومان بابت حق بیمه کسر و هزینه هنگفتی نصیب این شرکت بیمه می‌شود ،کارکنان انتظار ارائه خدمات با کیفیت‌تر ، فرانشیز کمتر و نظارت بیشتر مسئولین بر عملکرد این شرکت بیمه دارند.


کد مطلب: 19659

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19659/گله-مندی-کارکنان-قراردادی-مدت-موقت-خدمات-بیمه-دانا-تمامی-ندارد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir