کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروژه 2000 واحدی مسکن مهر نفت اهواز همچنان تعطیل است

کارکنان صنعت نفت جنوب همچنان در رویای خانه دار شدن!

30 آذر 1398 ساعت 18:18

کارکنان صنعت نفت جنوب عضو پروژه 2000 واحدی مسکن مهر نفت اهواز همچنان در انتظار تکمیل و تحویل واحدهای خود می باشند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ اواخر دهه هشتاد شمسی بود که کلنگ آغاز ساخت پروژه 2000 واحدی مسکن مهر نفت اهواز به زمین زده شد.

از روزهای آغاز این پروژه حدود 10 سال می گذرد.این پروژه در قالب 100 بلوك 20 واحدي (دو و سه خوابه) از بهمن ماه سال 1389 در کوی رسالت اهواز آغاز شد و تاکنون فقط ۸۰۰ واحد تحویل اعضا شده است . اما بخش بزرگی از کارکنان صنعت نفت در جنوب همچنان در انتظار تکمیل و تحویل واحدهای خود هستند.


دکتر شریعتی استاندار خوزستان نیز در اولین جلسه شورای مسکن خوزستان ( ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۸ ) به کارکنان نفت جنوب عضو پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز وعده داده بود تا ۲۰۰ واحد این پروژه را تا دو ماه بعد تکمیل و واگذار می‌کنند (لینک خبر )  ، اما با گذشت 7 ماه از این جلسه پیگیری‌ها نشان می‌دهد همچنان پروژه تعطیل و هیچ‌گونه فعالیتی در موقعیت مربوطه جهت تکمیل واحدها انجام نمی‌شود و این 200 واحد نیز تحویل اعضا نشده است.
 
استاندار خوزستان دکتر شریعتی

استاندار خوزستان همچنین در این جلسه گفته بود دليل اينكه همه بلوك هاي اين طرح از سال 93 تا كنون تكميل نشده اند بخاطر اختلافاتي است كه بعضا بين اداره كل راه و شهرسازي استان، شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب و ديگر دستگاه هاي مرتبط به وجود آمده است.

یکی از مخاطبین نفت آنلاین و از اعضای این پروژه به نمایندگی از سایر اعضا در واکنش به صحبت استاندار محترم در خصوص اینکه اختلاف بین سازمان ها باعث عدم تکمیل و تحویل این واحدها شده است گفت : بسیاری از اعضای پروژه 2000 واحدی مسکن مهر نفت اهواز سهم آورده خود را در زمان دلار 3200 تومانی پرداخت کرده اند و زمانی که ما ثبت نام کردیم طرف ما شرکت نفت بود ؛ اما اکنون مسئولین نفت در برابر بدعهدی مسکن و شهرسازی نسبت به کارکنان نفت سکوت کرده اند و متاسفانه مسکن و شهرسازی خوزستان نیز پاسخ درستی به کارکنان نفت در خصوص زمان تکمیل و تحویل واحدها نمی دهد .

این مخاطب  همچنین می گوید بارها از مسئولین نفتی خواستار پیگیری این موضوع شدیم ولی آنها اعلام کردند شرکت نفت از این پروژه خلع ید شده و تمامی مراحل انجام کار در تکمیل و تحویل واحدها توسط مسکن و شهرسازی انجام می شود.حال سوال بنده این است که چرا کارکنان باید چوب اختلاف چند مجموعه دولتی را بخورند. چندین سال برای رفع این اختلاف بس نبود؟

در پایان این نکته قابل ذکر است که بسیاری از اعضای پروژه 2000 واحدی مسکن مهر نفت اهواز با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی ریاست محترم قوه قضاییه خواستند که به نمایندگان این قوه در استان خوزستان دستور دهند کارگروهی جهت چرایی انجام نشدن پروژه در سال های اخیر تشکیل و کارکنان را از نتایج آن آگاه سازند.

همچنین اعضا پروژه از مهندس بیژن نامدار زنگنه وزیر محترم نفت و حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان نیز خواستند  مسئولی را جهت رسیدگی و پیگیری ، به حق از دست رفته کارکنان نفت و تعیین تکلیف اعضا مشخص نموده و دعای خیر  کارکنان را نصیب خود گردانند.
 

بیشتر بخوانید >

فیلم/کارکنان صنعت نفت جنوب دست به دامان صدا و سیما شدند

استاندار خوزستان وعده‌اش به کارکنان نفت را فراموش کرد


کد مطلب: 19646

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19646/کارکنان-صنعت-نفت-جنوب-همچنان-رویای-خانه-دار-شدن

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir