تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:

استفاده پیمانکاران از نیروهای بومی الزامی است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: بخش خیلی زیادی از تاسیسات نفتی این شرکت به دلیل فعالیتهای مداوم در طول سالهای گذشته تا کنون به مرز فرسودگی رسیده‌اند.
مهندس احمد محمدی | مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
مهندس احمد محمدی | مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
به گزارش نفت آنلاین ؛ احمد محمدی شنبه همزمان با دومین روز از نمایشگاه صنعت نفت و حفاری استان خوزستان با حضور در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: بازسازی تاسیسات فرسوده مناطق نفت خیز جنوب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در این رابطه برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این خصوص مناطق نفت‌خیز جنوب با هماهنگی وزارت نفت، طرح‌هایی را در دست اجر دارد تا نسبت به بهبود وضعیت موجود و بروز رسانی تاسیسات اقدام کند.

این مقام مسئول در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه در همه کشورهای دارای نفت موضوع افزایش ضریب بازیافت مخازن نفتی دنبال می‌شود، گفت: در مخازن نفتی ایران به دلیل شرایط موجود، برای انجام این امر نیاز است تزریق گاز صورت بگیرد.
محمدی تصریح کرد: برای انجام این کار ۱۲ مخزن در محدوده مناطق نفت‌خیز جنوب تعیین شده تا این عملیات انجام شود و در نهایت به افزایش ضریب بازیافت منجر شود.

پیمانکاران صنعت نفت باید از نیروی بومی استفاده کنند

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در بخش دیگری از این نشست با تاکید به تلاش های انجام گرفته در راستای ایجاد زنجیره اشتغال در این صنعت، گفت: مهمترین ویژگی بسیار مورد تاکید، استفاده پیمانکاران صنعت از نیروهای بومی است.

محمدی استفاده پیمانکاران از نیروهای بومی را الزامی دانست و افزود: ساماندهی نیروهای غیررسمی شرکت از سال گذشته مورد پیگیری قرار گرفته که منجر به افزایش حقوق آنها شده است.
 
https://naftonline.ir/news/19632/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
در پروژه توسعه مخازن خیلی از دفراد غیر بومی و یا بازنشستگان هستندمثلا در پروژه توسعه مخزن منصوری اهواز افرادی گثل باورصاد و عدالت دوست بازنشسته و رییط کارگاه از شیراز است
feedback
Iran, Islamic Republic of
B
آقای مهندس شما حقوق بدید نمیخواد اضافه بشه.فکر کنم این پرسنلی که درب ۵ طبقه جمع میشن افاغنه باشن نه کارگرا و راننده های چندماه حقوق نگرفته شرکت نفت به مدیریت مبارک و میمون شما.همه از روحانی یاد گرفتید فقط اوضاع ملتو گل و بلبل نشون بدید
تازه ترين نظرات
0