کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آتش سوزی در یک پالایشگاه توتال در فرانسه

خبرگزاری تسنیم , 24 آذر 1398 ساعت 8:29

شرکت فرانسوی توتال اعلام کرد تولید در پالایشگاه گانفرویل نورماندی در شمال فرانسه پس از یک آتش سوزی تا حدی متوقف شده است.


به گزارش نفت آنلاین ؛  به نقل از رویترز ، شرکت فرانسوی توتال اعلام کرد تولید در پالایشگاه گانفرویل نورماندی در شمال فرانسه پس از یک آتش سوزی تا حدی متوقف شده است. ظرفیت این پالایشگاه 253 هزار بشکه در روز است.

توتال اعلام کرد تحویل محصولات پالایش شده ادامه دارد و واحدهای پتروشیمی فعالیت معمول خود را ادامه می‌دهند.

 این آتش سوزی که در ساعت 3 بامداد به وقت گرینویچ در گانفرویل، بزرگترین سکوی پالایشی توتال در فرانسه آغاز شد، هیچ آسیب جانی به جای نگذاشته است.

 توتال اعلام کرد آتش سوزی اصلی مهار شده ولی شعله های ثانویه هنوز هم در بخش بالایی پالایشگاه می سوزند، البته تحت کنترل هستند. بررسی‌ها برای تشخیص دلیل این آتش سوزی آغاز شده است.

 فعالیت بخش هایی از این پالایشگاه زمانی متوقف شد که نگرانی در مورد کمبود سوخت در فرانسه افزایش یافته است. اعتراضات همگانی علیه اصلاح مقدار دستمزدها باعث این نگرانی شده است.

 دولت فرانسه روز جمعه اعلام کرد تمام پالایشگاه های کشور فعال هستند و علیرغم وجود مشکلاتی در ارسال تولیدات دو پالایشگاه، عرضه کافی سوخت به ایستگاه های پمپ بنزین وجود دارد.

 این شرکت اعلام کرد:« توتال هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد تا اطمینان دهد این آتش سوزی هیچ پیامدی برای زنجیره عرضه سوخت ندارد».


کد مطلب: 19631

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19631/آتش-سوزی-یک-پالایشگاه-توتال-فرانسه

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir