تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کارکنان شرکت حفاری شمال با توجه به عدم پرداخت حقوق و مزایای چند ماه گذشته در نامه ای به مدیرعامل محترم این شرکت خواستار رفع فوری مشکلات خود شدند.
عدم پرداخت حقوق و مزایای کارکنان حفاری شمال | نفت آنلاین
عدم پرداخت حقوق و مزایای کارکنان حفاری شمال | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ متن نامه ارسالی کارکنان شرکت حفاری شمال خطاب به مدیرعامل محترم این شرکت به شرح ذیل می باشد:

(اعطهم اجورهم قبل ان یجف عرقهم) 
پیش از آنکه عرق آنان خشک شود مزدشان را بپرداز. (امام صادق ع) 

 
مدیر عامل محترم شرکت حفاری شمال  
جناب آقای دکتر عیدی 

 
با سلام و احترام 

همانطور که مستحضر هستید، مدتی است که سیستم پرداخت حقوق و دستمزد از رویه منظم خارج گردیده و با توجه به بدعهدی های مکرر شرکت در پرداخت حقوق، شرایط زندگی و معیشتی پرسنل دستخوش چالش های فراوانی گشته که فشار مضاعفی برهمکاران و خانواده هایشان تحمیل شده است. بصورتی که اکثراً به سبب تأمین حداقل مخارج روزمره، مقروض گشته و حتی بعضاً در هزینه های ایاب و ذهاب به محل کار نیز، نیازمند مانده ایم. پرداخت های موردی 3ماهه یا چندماه یکبار آن هم به اندازه حقوق یکماه، صرفاً بخش ناچیزی از بدهی های پرسنل را جبران می کند و ادامه این روند بطور کامل، زندگی پرسنل را مختل می کند. لازم بذکر است در تمامی فراز و نشیب های اقتصادی شرکت که در چندسال اخیر رخ داده است، کلیه پرسنل خدوم مستقر در مناطق عملیاتی بصورت شبانه روزی و بطور دلسوزانه و فداکارانه، تمام تلاش های خود را، درجهت اعتلای اهداف سازمانی شرکت معطوف داشته اند. بارز است که سرمایه ارزشمند هر سازمان در ابتدا نیروی انسانی متخصص و متعهد با محیطی امن و همراه با آرامش شغلی می باشد. تأخیرات متعدد در پرداخت حقوق و دستمزد و عدم اطلاع رسانی مناسب و به تبع آن ایجاد مشکلات مذکور، باعث  بی انگیزگی ̜ تحلیل روحیه کاری و افسردگی و عدم تمرکز لازم در حین کار گردیده که این امر سبب افول بازدهی و چه بسا خطرات جانی و مالی جبران ناپذیر، در روند کاری خواهد شد. اینجانبان از جنابعالی مدیر عامل محترم که مسئولیت راهبری و اخذ تصمیمات کلیدی شرکت را عهده دار هستید خواهشمندیم دستورات لازم را نسبت به پرداخت معوقات و ایجاد نظم در سیستم پرداخت حقوق و دستمزد بصورت ماهیانه و منظم، مبذول فرمایید. 
 
از طرف پرسنل عملیاتی  شرکت حفاری شمال
https://naftonline.ir/news/19594/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
با سلام
متاسفانه افرادی در راس امور شرکت قرار گرفته اند که وضعیت کارمندان شرکت براشون مهم نیست مانند آقای ش مشاور عالی مدیر عامل که در زمان آقای گلپایگانی وارد شرکت شدند ایشون در همه تصمیم گیری های شرکت دخالت دارد و همه تصمیم ها به این شخص منتهی میشود منجمله پرداخت حقوق و متاسفانه مسولیت هیچ کونه از تصمیماتش رو برعهده نمیگیرد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
متاسفانه از زمان حضور آقاي ش در شركت حفاري شمال مشكلات شركت پديدار شد، ايشان تمامي تصميمات شركت را مي گيرند و هيچ جايي نام و نشاني از ايشان نيست، تمامي تغييرات سازماني و مديريتي با دستور ايشان است، ايشان تصميم مي گيرند كه حقوق پرداخت شود يا خير! متاسفانه كسي هم با ايشان هم نظر نباشد از كار بي كار و يا بلاسمت و توسعه آتي مي شود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی یه فکری بکنید واقعا زندگی همه نیروها ریخته بهم . کرایه خانه .اقساط بانک را پرداخت نکردیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
S.B.S
خوبه
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
جناب آقای عیدی
وضعیت معیشتی پرسنل قرمزه.
لطفا لطفا لطفا لطفا رسیدگی کنید...........
feedback
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي عيدي
وضعيت زندگيهامون به طور وحشتناكي به هم ريخته، تو را جان عزيزت يه فكري به حال ما بكن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا اسدی
حقوق ندادن به پرسنل ضعف مدیریت میباشد جناب آقای عیدی متاسفانه توان اداره شرکت حفاری شمال نداره و تمام کارها رو دست معاونت خود آقای صحبت زاده داده و من طبق شناختی که از آقای صحبت زاده دارم ایشان اصلا به فکر پرسنل نیست و به تنها چیزی که فکر نمیکنه حقوق پرسنل و به قول خودشان به حقوق سر ما اعتقادی نداره
feedback
Iran, Islamic Republic of
حفار
یعنی آقای عیدی خودش نمی دونه که چه بلائی سر این پرسنل اورده؟؟؟ حق گرفتنیه دادنی نیست،آقای عیدی اگه حقوق نمیده ولی دکل داره کار میکنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
کریمی
مدیر بی لیاقت که از جیب کارکنان مایه می گذارد ، نمیخواهیم!
feedback
امین آزادی
سلام من حدود 12 سال هست که در شرکت ملی حفاری ایران کار میکنم و به عنوان پیمانکاری استخدام شدم سوال و گلایه من و تمامی همکارانم د سطح شرکت قسمتهای عملیاتی از مسولین این هست که چرا چرا چرا اینقدر تبعیض قائل میشید چرا یک فرد رسمی باید با 5 سال سابقه کار 12 میلیون حقوق بگیره و من ک 12 سال سابه دارم و مهندس برق یکی از دستگاهای حفاری هستم و کارم بسیار تخصصی هست و مسولیت سنگین به ما محول شده 4 میلیون حقوق بگیریم و هیچ یک از مزایای بیمارستان و وامها و..................را به نیروهای پیمانکاری نمیدن چرا باید اینقدر اختلاف باشه مگه ماها برای این مملکت و صنعت کار نمیکنیم توی بدترین شرایط جوی و اقتصادی و کمبود قطعه و وسایل مورد نیاز کار
feedback
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای آزادی با سلام
این لینک مربوط به پرسنل شرکت حفاری شمال میباشد لذا درد شما فکر کنم چای دیگر میبایست عنوان گردد چون که در شرکت معظم حفاری شمال در حال حاضر پرسنل رسمی با سوابق حداقل ۲۰ سال متاسفانه در سیستم جایی ندارند کما اینکه با بررسی و نگاهی عمیق به شرکتهای واگذار شده مثل پتروشیمی این تبعیضها قابل لمس بوده و بوضوح رویت میشود ظواهر امر نشان از فشارهای چند برابری بر پرسنل رسمی هست .ندادن واپ پس انداز -وامهای تندگویان .پرداخت حقوقهای فصلی به پرسنلی که شاید هر شرکتی ارزوی داشتن چنین نفرات با دانشی را داشته باشد .نتیجه این فشارها خارج شدن از شرکت و اشتغال در شرکتهای دبگه هست آنهم با عزت و احترام.
feedback
Iran, Islamic Republic of
یک کارمند
با سلام
ما هم از هم هلدینگی های شما هستیم و حفار و ۵ ماه هستش که حقوق نگرفتیم و آقای عیدی هم مدیر ما نیست پس ایراد مدیریتی نیست ایراد جای دیگست.من فکر میکنم ایراد این عدم پرداخت حقوق از بی توجهی کارفرمای ماست که شرکت ملی نفته که شرکتهای پیمانکار رو به این حال و روز انداخته. به بعضی از مدیران و پرسنل و شرکتهای خودش حقوق های نجومی میده ولی invoice شرکتهای پیمانکارها همه بدون پرداخت گذاشته. و وضعیت معیشتی ماها که از وضعیت قرمز هم گذشته براش هیچ اهمیتی نداره. اگر اسمش اقتصاد مقاومتیه چطور فقط برای پیمانکارا این اقتصادتعریف شده و برای خودشون اقتصاد تجملاتی.
feedback
Iran, Islamic Republic of
کسایی هستند که آرزوی داشتن وضعیت مارو دارن
0