تاریخ انتشارجمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
همراه با انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 1398

چه کسانی کاندید انتخابات مجلس در اهواز شدند؟

با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی تب و تاب انتخابات در اهواز , خوزستان و سراسر ایران دوباره راه افتاده است.
انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان | نفت آنلاین
انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی تب و تاب انتخابات در اهواز , خوزستان و سراسر ایران دوباره راه افتاده است.

حال سوالی که اکثر مردم از خود می پرسند این است که به چه کسی رای دهیم یا چه افراد اصلحی جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 1398 ثبت نام کرده اند.

متاسفانه خوزستان و بالاخص شهرستان اهواز همیشه از جاهایی بوده که مردم بجای در نظر گرفتن اصلحیت شخص بر اساس قومیت یا موارد دیکر به آن فرد رای میدهند.

در چند روز گذشته سوالات زیادی بین مردم در اهواز هنگام ثبت نام نامزدها پیش آمده و آن این است که چه کسی ثبت نام کرده است ؟ و در وهله دوم سوال این است که قومیت فرد کجایی هست؟

واقعا چه تفاوتی دارد که نماینده مجلس از چه قومیتی باشد. چه فرقی دارد نماینده شهرمان لر ؛ بختیاری ؛ عرب ؛ ترک ؛ دزفولی ؛ شوشتری یا ... باشد. باور کنید هیچکدام از این موارد مهم نیستند.

مهم این است که فردی برای نمایندگی انتخاب کنیم که اصلح باشد و بتواند برای شهر ما کار انجام دهد.

پس به قومیت نمایندگان کاری نداشته باشیم و آنکس که اصلح و دارای عملکرد خوب است انتخاب کنیم. انشالله که بتوانیم شهر اهواز را با آینده خوب ببینیم.

همچنین برخی از نمایندگان قول راه سازی ؛ استخدام ؛ توسعه شهر و ... می دهند. دقت کنید هیچکدام از این موارد وظیفه نماینده نیستند و هر کس این قول ها را داد قطعا در پی رای است نه خدمت.وظیفه نماینده قانون گذاری است همین و بس . چه بسا با قانون گذاری مناسب یک نماینده بتواند سایر خدمات را به مردم شهر خود ارائه دهد.

به امید انتخاب نمایندگان خوب و اصلح در شهرستان اهواز / متن ارسالی از عبدالله شریفات از اهواز
https://naftonline.ir/news/19556/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0