کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین مکان برای تبلیغات شما

رپورتاژ آگهی در پرمخاطب ترین رسانه نفت و انرژی کشور

4 آذر 1398 ساعت 20:25

رپورتاژ خبری یا رپورتاژ اگهی بهترین روش برای معرفی کسب و کار شما میباشد که با توجه به گسترش فضای مجازی طرفداران زیادی پیدا کرده است.


به گزارش نفت آنلاین ؛ بسیاری از افراد و صاحبان کسب و کارها برای معرفی سایت اینترنت مرتبط با حرفه خود رو به رپورتاژ آگهی آورده اند.

رپورتاژ اگهی و تبلیغات یکی از بهترین روش ها برای معرفی کسب و کار شما میباشد. بررسی ها نشان میدهد کسانی که یک وب سایت مرتبط با شغل خود راه اندازی کرده اند و از طریق آن به معرفی کسب و کار خود می پرازند موفقیت خود را بصورت چشم گیری افزایش داده اند. همچنین بررسی دیگر نشان می دهد کسانی که علاوه بر راه اندازی وب سایت ؛ بوسیله رپورتاژ های خبری به معرفی وب سایت خود پرداخته اند موفقیت آنها در سود و فروش و .... از کسب و کار خود بصورت 100 درصدی افزایش پیدا کرده است.

پایگاه خبری نفت آنلاین  پرمخاطب ترین رسانه مرتبط با صنعت نفت ؛ گاز و پتروشیمی است. صحت این ادعا را می توان از رتبه گوگل و آلکسا ( ALEXA ) این رسانه خبری بدست آورد.

این رسانه خبری در شبکه های بزرگ اجتماعی نیز فعالیت چشمگیری دارد. یک کانال تلگرام 42 هزار نفری ؛ پیج اینستاگرام 95 هزار نفری و 50 گروه واتس اپی به استعداد بیش از 10 هزار نفر از جمله رسانه های رسمی وابسته به نفت آنلاین و نشان دهنده اعتماد کارکنان و علاقمندان صنعت نفت سراسر کشور به این رسانه خبری است.

قطعا رپورتاژ خبری در رسانه های معتبر برای کسب و کار شما سود فرآوانی خواهد شد.

علاقمندان به سفارش رپورتاژ خبری ؛ رپورتاژ اگهی ؛ تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام نفت آنلاین می توانند جهت آگاهی از تعرفه و شرایط درج با شماره زیر از طریق تلگرام و واتس آپ مکاتبه نمایند:

09033335597

آدرس ما در تلگرام و اینستاگرام : Naftonline
 

 


کد مطلب: 19504

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19504/رپورتاژ-آگهی-پرمخاطب-ترین-رسانه-نفت-انرژی-کشور

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir