تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
حالا در ششمین روز دسترسی محدود به اینترنت خیلی از کسب و کاری‌های اینترنتی دچار زیان مالی چشمگیری شده اند. مساله دسترسی به اینترنت فقط محدود به سرگرمی‌های تلگرامی و اینستاگرامی نیست و اقتصاد عظیم استارت‌آپ‌ها گردش مالی وسیعی دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات | نفت آنلاین
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات | نفت آنلاین
حالا در ششمین روز دسترسی محدود به اینترنت خیلی از کسب و کاری‌های اینترنتی دچار زیان مالی چشمگیری شده‌اند. مساله دسترسی به اینترنت فقط محدود به سرگرمی‌های تلگرامی و اینستاگرامی نیست و اقتصاد عظیم استارت‌آپ‌ها گردش مالی وسیعی دارد.

این‌ها همه در حالی است که آذری جهرمی به عنوان متولی رسمی پاسخگویی به وضعیت اینترنت غیبت دارد و حتی دیروز در حاشیه جلسه هیات دولت پاسخگوی خبرنگاران نبود.

آذری جهرمی را به توئیت‌های فراوانش درباره مسائل مختلف می‌شناسیم. همان توییتری که حالا با فیلترشکن هم در دسترس نیست. وزیر جوان که لایو ایسنتاگرام می‌گذاشت و دائما از حق‌الناس می‌گفت حالا بنا بر مصلحت و یا هر چیز دیگری یک هفته قطعی اینترنت را به نهاد‌های دیگر حواله می‌دهد.

قطعا و با توجه به اظهارات سخنگوی دولت قطعی اینترنت یک تصمیم صرفا وزارتخانه‌ای نیست. اما کاش آذری جهرمی که سودای مناصب بزرگتری در سیاست را دارد حداقل به همین اندازه که درباره تصمیم‌گیرندگان اصلی قطعی اینترنت شفاف سازی کند، پاسخگو باشد.

باز هم لازم به یادآوری است حساب اخلالگران و سواستفاده کنندگان از بستر اینترنت از این گلایه و متن جداست. مساله اساسی آن‌هایی هستند که کسب و کارشان به اینترنت فراتر از ملی نیازمند است. مساله نان است آقای جهرمی نه نام!
https://naftonline.ir/news/19458/
منبع : برترین ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0