کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خاطره‌ی از نرخ بنزین و رهبری و گریه مسئولین

30 آبان 1398 ساعت 13:37

«مهدی چمران»؛ رئیس سابق شورای شهر تهران و از فعالان سیاسی اصولگرا روایتی از جلسه اخیر درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب را مطرح کرد.


خبرگزاری ایرنا نوشت: «مهدی چمران»؛ رئیس سابق شورای شهر تهران و از فعالان سیاسی اصولگرا روایتی از جلسه اخیر درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب را مطرح کرد.

«مهدی چمران» در همایش گام دوم انقلاب:

* (با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در درس خارج فقه): ایشان جوانمردی کردند و گفتند من کارشناس نیستم و سر رشته‌ای در مسائل اقتصادی ندارم، ولی از تصمیمات سران قوا حمایت می کنم و با این اقدام همه توطئه را در همان گام اول خنثی کردند. یکی از طلبه ها به رهبر انقلاب گفتند آقا شما چرا با افزایش قیمت بنزین موافقت کردید، رهبری پاسخ دادند که چه کاری می‌توانستیم انجام دهیم، که گریه حاضران را در پی داشت.


* چهل سال اول انقلاب پایان یافت و این در حالیست که دشمنان از همان روزهای نخستین وعده می‌دادند که در ماه‌ها و روزهای آینده این انقلاب پایان می‌یابد که شکست خوردند.

* ما این روزها امنیت را خوب می‌فهمیم و خوب می‌توانیم درک کنیم.

* کاری کنیم که فایده به دنبال داشته باشد. ما برای خودنمایی اینجا جمع نشده‌ایم، با وجود فشارهای زیادی که برای سرلیست شدن وجود دارد، کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیستم، از «غلامعلی حدادعادل» هم درخواست کردیم که نامزد نشود و مقرر شده تعداد دیگری از بزرگان اصولگرا نیز نامزد نشوند تا فضا برای حضور چهره های جدید آماده شود.

* نسل‌ها باید کنار هم قرار بگیرند، نه فقط جوان‌ها و پیرها، بلکه همه باید در کنار هم باشیم، قدیمی‌ها تجربه را به جوان‌ها و جوانان نیز قدرتشان را در اختیار این تجربه قرار دهند و باهم کار کنند. اینکه با شعار و تعصب جوانگرایی بخواهیم تصمیم گیری کنیم با مشکل مواجه می‌شویم زیرا رقیب ما با وجود بی‌میلی مردم نسبت به آنها، یک دست و هماهنگ است.

* (با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جوانگرایی): این به معنای نادیده گرفتن تجربه قدیمی‌ها نیست. خواهش می‌کنم روی اسامی تعصب نداشته باشید و دیگران را طرد و به آنها توهین نکنید، اگر حرفی برای ارائه به جامعه دارید ارائه کنید و حرف خود را بزنید و خودتان را اثبات کنید. از راه تخریب، نفی و تخطئه دیگران نمی‌توانید توانایی خود را بروز دهید.


کد مطلب: 19456

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19456/خاطره-ی-نرخ-بنزین-رهبری-گریه-مسئولین

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir