تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
روشهای پول در آوردن از فضای مجازی

بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

با توجه به گسترش اینترنت و فضای مجازی بسیاری از افراد مایل از استفاده مفید از این فضا جهت کسب درآمد هستند.
کسب درآمد از محیط مجازی و اینترنت | نفت آنلاین
کسب درآمد از محیط مجازی و اینترنت | نفت آنلاین
به گزارش گروه اینترنت و رسانه نفت آنلاین ؛ از 10سال گذشته تاکنون اینترنت به خانه های بسیاری ورود کرده است.

طبق آمارهای موثق حدود  90 درصد از مردم جهان از اینترنت استفاده روزمره دارند. این آمار در کشور ما در 10 سال گذشته روز به روز بیشتر شده است و بر اساس آمارهای غیررسمی حدود 80 درصد مردم ایران از اینترنت و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

کسب درآمد از فضای مجازی و بوسیله اینترنت در 3 سال گذشته رونق زیادی در کشور ما گرفته است. بسیاری از جوان ها و افراد هستند که مایل به استفاده از این فضا و کسب درآمد از آن هستند. حال چه کنیم که بتوانیم از این موقعیت استفاده و برای خود شغل یا شغل دوم ایجاد کنیم.

درآمد اکثر فعالان مجازی در کشور امروزه از طریق سایت ؛ پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام است. پیج های اینستاگرام پربازدید و کانال های تلگرام پرمخاطب بهترین روش ها برای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی هست.

قطعا برای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی باید مطالب بروز در آن قرار دهیم تا با افزایش بازدید و ممبر بتوانیم به هدف خود برسیم.

مثلا اگر کانال خبر در تلگرام داشته باشیم بهترین راه برای افزایش ممبر کسب اخبار موثق و بروز و قرار دادن آن در کانال میباشد. این موضوع باعث افزایش روز به روز اعضای تلگرام خواهد شد. معمولا تبلیغات در تلگرام بصورت 24 ساعته و دایمی میباشند و هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند.

برخی از کانال های تلگرام نیز هستند که در ازای مثلا 10 ویو مبلغی را بعنوان هزینه تبلیغات میگیرند. البته بعلت فیلترینگ تلگرام کسب درآمد از آن نسبت به گذشته کمتر شده و همین موضوع سبب شده بسیاری از افراد به اینستاگرام رجوع کنند.

کسب درآمد از اینستاگرام نیز دارای شرایط خاصی است و مهمترین آن این است که شما باید یک پیج پربازدید داشته باشید. اگر پیج شما پربازدید نباشد قطعا از آن در آمد نخواهید داشت.

جهت بدست آوردن یک پیج اینستاگرام پربازدید نیز باید روشهای مختلفی را بکار گیرید. مثلا اگر پیج شما در خصوص فروش محصولات است باید سعی کنید قیمت محصولات خود را نسبت به جاهای دیگر ارزان تر به فروش برسانید و همین موضوع باعث محبوبیت و افزایش فالوورهای شما خواهد شد.

اگر هم سایت دارید و میخواهید بازدید آنرا بیشتر و از ان کسب درآمد کنید سعی کنید همیشه مطالب بروز و تولیدات خود را منتشر نمایید. قطعا سایت هایی که در زمینه کپی کردن مطالب دیگران هستند از نظر سئو و سرچ گوگل موفقیت بالایی ندارند. پس سعی کنید تولید کننده مطلب باشید تا درجه موفقیت شما افزایش پیدا کند.

در پایان این نکته قابل ذکر است جهت کسب درآمد در اینترنت باید روشهای مختلفی را بکارگیرد و آنقدر تلاش کنید تا موفق شوید. قطعا هر شکستی اولین گام برای پیروزی است./ امین محبی خبرنگار نفت آنلاین
https://naftonline.ir/news/19337/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0