تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
مدیرعامل شرکت توسعه پتروایران از برنامه‌ریزی این شرکت برای تولید انبوه تلمبه‌های چندفازی با همکاری سازندگان داخلی خبر داد.
سپهر سپهری | مدیرعامل شرکت پتروایران | نفت آنلاین
سپهر سپهری | مدیرعامل شرکت پتروایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ به نقل از شرکت ملی نفت ایران، سپهر سپهری درباره تفاهم‌نامه منعقدشده همکاری این شرکت با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در زمینه به‌کارگیری تلمبه‌های چندفازی ساخت داخل در میدان‌های نفتی گفت: تلاش پتروایران به عنوان یک شرکت فعال در حوزه بالادستی صنعت نفت، حمایت از شرکت‌های سازنده داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی با اشاره به تلاش پتروایران برای گسترش فناوری، نوآوری و در نهایت تجاری‌سازی و توسعه که شامل طراحی، تولید کالا و خدمات در حوزه فناوری‌های برتر است، گفت: از اصلی‌ترین اهداف این ماموریت، ایجاد ارزش افزوده از طریق تولید نرم‌افزارها و سخت‌افزارها و همچنین کالاهای مورد نیاز حوزه نفت و گاز بر پایه دانش‌های نوین و به‌روز است.

مدیرعامل شرکت توسعه پتروایران افزود: انجام کار مشترک بخش دولتی با شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های بالادستی صنعت نفت در تولید قطعات مورد نیاز صنعت نشان می‌دهد همکاری فی‌مابین این شرکت‌ها می‌تواند به برطرف کردن نیازهای بنیادی صنعت و کاهش وابستگی به کشورهای خارجی و افزایش بهره‌وری بینجامد.

سپهری افزود: با توجه به این راهبرد از طریق هم‌اندیشی و گردآوری تجارب و تخصص‌های موجود، شناسایی تجهیزات ادوات مورد نیاز صنایع نفت و گاز و بازاریابی برای عرضه آنها آغاز و برای توانمندسازی و ظرفیت‌سازی نیروی انسانی متخصص شرکت توسعه پتروایران اقدام‌هایی انجام شده است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری با سازندگان داخلی گفت: هم‌اکنون تولید پمپ‌های چندفازی به‌منظور فشارافزایی سیال چندفازی هیدروکربنی که سبب افزایش توان تولید از چاه‌های نفتی و جلوگیری از سوزاندن گاز با حفظ موازین زیست محیطی می‌شود، در دستور کار قرار گرفته است و برای تولید انبوه این فناوری در حال برنامه‌ریزی هستیم.

بر اساس این گزارش، شرکت‌ ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت توسعه پتروایران مهرماه امسال با هدف به‌کارگیری تلمبه‌های چندفازی ساخت داخل در میدان‌های نفتی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
https://naftonline.ir/news/19326/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0